Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن» دو قسمت دارد

0

امروز در دنیای مجازی عکسی عجیب درباره‌ی فیلم “ّبتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت” لیک شد که اگر حقیقت داشته باشد، سرنوشتی که برای این فیلم در نظر گرفته بودیم به طور کلی تغییر خواهد کرد! با توجه به عکس لیک شده، امکان دارد که فیلم “ّبتمن در مقابل سوپرمن” به دو بخش تقسیم شود و طبق شایعات عکس منتشر شده برگرفته از تریلر جدید این فیلم است که هنوز منتشر نشده! این عکس بیان می‌کند که قسمت اول این فیلم در سال جاری و در تاریخ 23 اکتبر اکران خواهد شد و با توجه به این‌که استاندارد فاصله‌ی زمانی بین پیش تولید و اکران یک فیلم 5 ماه است،‌ این تاریخ دور از باور نیست! همچنین قسمت اول این فیلم Enter The Knight به معنای “ورود شوالیه” نام گرفته شده است که انتظار می‌رود یک فیلم کامل درباره‌ی بتمن باشد و انتظار می‌رود که بن افلک به تنهایی و به دور از سوپرمن در این فیلم نقش آفرینی کند. و قسمت دوم نیز در حقیقت همان “طلوع عدالت” است که پیش از این از وجود این فیلم مطلع بودیم!

qzqizkp-large-117468البته این عکس هنوز در حد یک شایعه است و امکان دارد چنین چیزی یک شایعه باقی بماند و به پایان برسد؛ اما اگر به حقیقت بپیوندد مطمئنا دی سی و برادران وارنر رقابت سختی با مارول در مقابل با فیلم‌هایی همچون “مرد مورچه‌ای”‌ و “انتقام جویان: عصر آلتران”‌ خواهند داشت و همینطور اگر از این فیلم رونمایی کنند، مارول با سوپرایز بزرگی رو به رو خواهد شد. هنوز چیزی مشخص نیست و تا انتشار تریلر بعدی که انتظار می‌رود همراه با تریلر فیلم “سیاره‌ی مشتری: عروج” در تاریخ 6 فوریه منتشر شود، باید صبر کرد؛ آن موقع مشخص می‌شود شوالیه‌ی تاریکی را امسال ملاقات خواهیم کرد یا خیر!

comicbook.com

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.