Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پیش بینیِ برندگان گلدن گلوب ۲۰۱۵

0

72امین گلدن گلوب در 14 رشته‌ی سینمایی روز یکشنبه، فردا صبح، انجام خواهد شد. این پیش بینی سایت واریتی بر برنده هاست:

بهترین فیلم درام:

فیلم های بسیار عالی‌ای در این شاخه وجود دارد، ولی به احتمال زیاد صدر نشینی “پسربچگی” حفظ خواهد شد. “سلما” هم که بسیار ستایش شده، شانس برنده شدن دارد. “شکارچی روبا”، “بازی تقلید” و “تئوری همه چیز” نیز هواداران بسیار دارند ولی یک انتخاب بیشتر نمیشود کرد.

پیش بینی: پسر بچگی

بهترین فیلم کمدی:

“مرد پرنده” که در هفت شاخه نامزد شده، شانس اول این جایزه به حساب می‌آید. “هتل بزرگ بوداپست” و “درون جنگل” نیز شانس برنده شدن داشتند اگر در سال دیگری ساخته می‌شدند. “غرور” و “ست وینسنت” که دو نامزد دیگر هستند هم اشارات قابل ستایشی به حساب می‌آیند.

پیش بینی: مرد پرنده‌

بهترین کارگردان:

الحاندرو ایناریتو(مرد پرنده) و ریچارد لینکلیتر(پسر بچگی) لیاقت این جایزه را بیشتر از بقیه دارند به خاطر اورجینالیتی بودنشان و درجه ی درگیر کنندگی‌یشان. وس اندرسون (هتل بزرگ بوداپست) و دیوید فینچر(دختر گمشده) هم با فیلم هایشان قدرتمند تر میشوند پس انتخابی شایسته تر از اوا دوورنی(سلما) نیست.

پیش بینی: آوا دوورنی

بهترین بازیگر مرد درام:

در سال 1989 سه نامزد سخت در این شاخه وحود داشت .آیا امسال این انتخاب ها تبدیل به 5تا شده؟ خیر. بازی ادی ردمین(تئوری همه چیز) عجیب و در حد کمال است ولی با این حال رقابت سختی با استیو کارل(شکارچی روباه)، برندیت کامبریج(بازی تقلید)، جک جیلنهال(شب‌خیز) و دیوید دیوید اویلوو(سلما) دارد . همگی قابل ستایش اند.

پیش بینی: ادی ردمین

بهترین بازیگر مرد کمدی:

سابقه ی مایکل کیتون، نقشش در ” مرد پرنده” را پر رنگ‌تر میکند، این بهترین بازیِ عمر اوست ولی با این حال رالف فاینس(هتل بزرگ بوداپست) می‌تواند حریف برایش باشد و بیل مورای(ست ونست) خواکین فینیکس(نقص ذاتی) و کریستوفر والتز(چشمان بزرگ) هم اشاراتی قابل احترام اند

پیش بینی: مایکل کیتون

بهترین بازیگر زن درام:

آیا جولین مور(هنوز آلیس) جایزه را خواهد برد یا جنیفر انیستون(کیک)؟ این رقابتی بین کارنامه ای درخشان و کارنامه ای متحول شده است. روزمانا پایک(دختر گمشده)، فلیسیتی جونز(تئوری همه چیز)و ریس ویترسپون(وحشی) هم قابل احترامند.

پیش بینی: جولین مور

بهترین بازیگر زن کمدی:

جولین مور اینجا هم نامزد شده با بازی نامحدوداش اش در “نقشه ی ستارگان”، به راستی که امسال یک سال رویایی دیگر در کارنامه‌ی اوست. هلن میرن با “سفر صد قدمی” و کونزهان والیس با “آنی” دیگر انتخاب های قابل ستاش اند ولی همگی توسط امیلی بلانت(درون جنگل) و امی آدامز(چشمان بزرگ) زمین خواهند خورد، ولی یک انتخاب بیشتر وجود ندارد.

پیش بینی: امیلی بلانت

بهترین بازیگر مرد مکمل:

جی کی سیمونز برای بازی اش در “شلاق”، شکست ناپذیر؟ او جایزه ها را جارو خواهد کرد، جای تعجبی هم ندارد ولی او حریفان دیگر مانند ادوارد نورتون(مرد پرنده) و مارک روفالو(شکارچی روباه) دارد. انتخابات قابل ستایشی دیگری هم هست، رابرت دووال(قضاوت) و اتان هاوک(پسر بچگی)

پیش بینی: جی کی سیمونز

بهترین بازیگر زن مکمل:

هیچوقت مریل استریپ(درون جنگل) را دست کم نگیرید، او هشت بار گلدن گلوب را برده و امکانش هم هست که برای بار نهم ببرد ولی امسال سال پاتریسیا ارکویِت(پسر بچگی) است . سه بازی متفاوت و قابل احترام دیگر هم در بین نامزد ها است: کایرا نایتلی(بازی تقلید)، جسیکا چستین(خشن ترین سال) و اما استون(مرد پرنده)

پیش بینی: پاتریسیا ارکویِت

بهترین فیلمنامه:

گلدن گلوب دو فیلمنامه اقتباسی و سه اورجینال را در این شاخه با هم ترکیب کرده. ریچارد لینکلیتر(پسر بچگی)  ، وس اندرسون(هتل بزرگ بوداپست) و ایناریتو، نیکولاس گیوکوبون، الکساندر دینلاریس و آرماندو بو(مرد پرنده) اروجینال ها و جیلان فلین(دختر گمشده) و گراهام مور(بازی تقلید) اقتباسی ها هستند.

پیش بینی: ریچارد لینکلیتر

بهترین انیمیشن:

“چگونه اژدها ی خود را تربیت کنیم 2” توانست 619 میلیون دلار بفروشد و توسط “فیلم لگو” و “قهرمان بزرگ 6” تعقیب میشود، هرکدام شایستگی برنده شدن دارند. دو انیمیشن خوب دیگر هم هست: “کتاب زندگی” و “غول های جعبه‌ای”

پیش بینی: فیلم لگو

بهترین فیلم خارجی زبان:

این شاخه سخت ترین رقابت را بین تمام شاخه ها دارد ولی “فورس ماژور”(سوئد) به نظر می آید که شانس بیشتری داشته باشد ولی 4 انتخاب بسیار قابل احترام وجود دارد: “گت: محاکمه‌ی ویوین امسالم”(اسرائیل)، “آیدا”(لهستان/دانمارک)، “لویاتان”(روسیه) و “نارنگی‌ها”(استوانی). (مترجم: “نارنگی‌ها” از همه لایق‌تر است!)

پیش بینی: فورس ماژور

بهترین آهنگ:

“گلوری” با صدای جان لجند بار احساسی “سلما” رو به دوش میکشه و فکر نکنم برنده ای شایسته تر از اون باشه. با این حال انتخاب های دیگری هم هست: لرد/بازی‌های خطرناک(Yellow Flicker Beat)- لنا دل ری/چشمان بزرگ(Mercy Is)- پتی اسمیت و لنی کی/نوح(Noah)- گرگ کارستین/آنی(Opportunity)

پیش بینی: گلوری

بهترین موسیقی:

آنتونیو سانچز با “مرد پرنده” شایستگی اسکار را هم دارد، موسیقیِ او یکی از اصلی‌ترین عناصر فیلم است. بقیه نامزد ها هم عالی هستند، اکساندر دسپالات(بازی تقلید)، جوهان جانسون(تئوری همه چیز)، ترنت رزنر و آتیکوس رز(دختر گمشده) و هانس زیمر(در میان ستاره‌ای)

پیش بینی: آنتونیو سانچز

  variety

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.