Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آمار پرفروش ترین کمیک های سال ۲۰۱۴

1

شرکت Diamond که در واقع مسئولیت پخش مجلات مصور و کمیک بوک ها را دارد به تازگی و به سنت هر ساله ی خود آماری را منتشر کرده است از میزان فروش و همینطور تعداد عناوین منتشر شده در طول سال 2014.با توجه به عناوین و همینطور حضور آرک ها و داستان های جدید ( مثل گناه اصلی مارول ، تا ابد شیطان دی سی و سری Wake از مجموعه ورتیگو ) این آمار های منتشر شده قابل توجه است.

دو نمودار اول جنبه ی فروش و تعداد را در ترازوی خویش قرار داده که هائز اهمیت است :

بعد از این آمار به فروش “رمان های گرافیکی” یا ” گرافیک نوول ” ها می رسیم که کمپانی “ایماژ” در فروش آن ها خوش درخشیده است و با حضور 9 عنوان از رمان هایش نشان داده است که در این زمینه از دیگر همتایان خود پیشی گرفته :

به غیر از 9 عنوان شرکت ایماژ ، محفل جغد های اسنایدر از کمپانی دی سی نیز به چشم می خورد!

آمار بعدی تعداد کامیک های منتشر شده توسط ناشران است که کمپانی دی سی از دشمن سرسخت خود یعنی مارول در این زمینه جلو زده است :

. و اما مهمترین آمار یعنی پرفروش ترین کتاب های سال را می توانید مشاهده کنید! کمپانی مارول یا حضور 9 عنوان از برجسته ترین شخصیت هایش توانسته ثابت کند که هنوز هم لقبش در این صنعت ” خانه ی ایده ها ” می باشد و واقعا جای تعجب دارد که چرا کمپانی دی سی با عنواین بیشتری که نسبت به مارول داشته است حتی یک عنوانش نیز در لیست پرفروش ها جای ندارد:

در لیست پرفروش ترین ها چشممان به جمال ” مردگان متحرک ” نیز باز شده است ! جدا از آن حضور هر چهار عنوان مرگ ولورین و راکت راکون نیز جذابیت خاصی دارد

با این اوصاف و آمارها بعید نبود که مارول توانسته بزرگترین ناشر سال شود و با فروش 34 درصدی و اختلاف 6 درصدی با دی سی توانسته برتری خود را امسال ثابت کند :

البته این آمار ها ارزش هیچ شرکتی را کم نمیکند و همواره تلاش همه ی شرکت های این صنعت لذت و رضایت مخاطب بوده است.

1 نظر
  1. امیرحسین والی می‌گوید

    نمیدونم با این که کتاب های خوبی مثل همین سری دوم بتمن و بتمن ابدی منتشر میشه چرا مردم بازم میرن سراغ کتابای دن اسلات که مشخص نیست که کجا دارن میرن!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.