Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چند بازی محبوب و گران کنسول وی، با قیمت باورنکردنی به وی یو می‌آیند

0

نینتندو اعلام کرده است که این ماه 3 بازی پرفروش و محبوب کنسول وی برای کنسول نسل هشتمی این شرکت، وی یو منتشر می‌شود. این بازی‌ها در ابتدا با تخفیف باورنکردنی ارائه می‌شوند و امروز با عنوان سوپر ماریو گلکسی 2 شروع شدند. 22 ژانویه نیز عنوان پانچ-اوت و در 29 سه گانه متروید پرایم منتشر می شوند. هر یک از این سه بازی 19.99 دلار قیمت دارند اما در هفته اول شما می‌توایند با نصف قیمت آن‌ها را تهیه کنید.

این بدین معنا است که شما می‌توانید چند تا از بهترین و محبوب ترین و البته بازی ‌هایی که هم اکنون با قیمت بالا برای وی در دسترس اند با قیمت باورنکردنی 9.99 دلار در هفته اول تهیه کنید.

برای مثال عنوان سوپر ماریو گلکس 2 هنوز با قیمت 49.99 دلار در گیم استاپ – عنوان پانچ-اوت با قیمت 34.99 و سه گانه متروید پرایم هم با قیمت 49.99 دلار در دسترس اند. تفاوت قیمت‌ها واقعا زیاد است.

نینتندو در حال ارزان کردن بازی‌های گرانی است که به راحتی در دسترس نیستند. کاربران اروپایی وی یو حتی گزینه‌های بیشتری نیز برای انتخاب دارند. دو عنوان پاندورا تاور و گناه و مجازات نیز بعدا برای دانلود در دسترس قرار می‌گیرند. بر خلاف باقی بازی‌های ویی و بازی‌های دانلود شده، این سه بازی نیازی به بوت شدن برنامه اجرای بازی‌های وی در وی یو ندارد و به طور مستقیم در کنار بقیه بازی‌های وی یو شما قرار می‌گیرند.

The Verge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.