Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نوجوان هکری که شبکه‌ی لایو و پلی‌استیشن را هک کرده بود در بریتانیا دستگیر شد

0

حتما شما هم در جریان حملات آنلاین هکرها در روزهای اول تعطیلات سال نو به ایکس باکس لایو و شبکه‌ی پلی‌استیشن انجام شده بود هستید. در راستای این اتفاق پلیس نوجوانی را که مسئول این حملات بود را در بریتانیا دستگیر کرد.

به گزارش اسکای‌نیوز در اقدامی توسط FBI این نوجوان در مرسِی‌ساید – بخشی از بریتانیا – دستگیر شد. ظاهرا پلیس پس از کشف دسترسی مشکوکی به یک رایانه که بعدا توسط آن کسی تهدید به قتل شده است این هکر جوان را دستگیر کرده است. پلیس در گزارش خود اشاره کرده که این عملیات ضربتی بوده و آن‌ها از حداکثر نیروی خود در این حمله استفاده کرده‌اند.

در زیر قسمتی از اظهارات کریگ جونز رئیس بخش مبارزه با حملات سایبری را در این رابطه می‌توانید مطالعه کنید:

“ما هم‌چنان در مراحل نخست بازجویی و تحقیق در این باره هستیم و کارهای انجام‌نشده‌ی بسیاری هستند که باید به آن‌ها رسیدگی کنیم تا عوامل اصلی این حمله‌ی سنگین را شناسایی کنیم. مراحل کاری ما با همکاری FBI و شناسایی کسانی که هکرها را در این راه کمک رسانی کرده‌اند ادامه دارد و این که انگیزه‌ی آن‌ها از این حملات چه بوده است.”

VG247

 

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.