Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Advanced Warfare در صدر چارت پرفروش‌ترین‌های سال امریکا

0

امسال «ندای وظیفه: جنگاوری پیشرفته» از نظر فروش به‌عنوان بهترین بازی انتخاب شد هر چند که به هیچ وجه جای تعجبی باقی نمی‌گذارد. با وجود انتشار ناموفق «ارواح» در سال گذشته و حضور رقیب مقتدری مثل Grand Theft Auto V اکتیویژن نتوانست از سال 2013 سود کلانی را دریافت کند و به جای آن امسال عملکرد این کمپانی نشان می‌دهد که جبران فروش کم ارواح با جنگاوری پیشرفته جبران شده است. نسخه‌ی ایکس باکس 360 بازی پرمخاطب‌ترین ورژن بازی در کنار پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 3 و 4 بوده است.

هم‌چنین آمار نشان می‌دهد میزان فروش نسخه‌های نسل بعدی بازی‌ها تا 70 درصد افزایش داشته است و این در حالی است که میزان فروش نسخه‌های نسل قبلی و کنسول‌های دستی به ترتیب با افت 33  و 16 درصدی همراه بوده است.

لیست پیش‌ رو ده بازی پرفروش سال 2014 را نشان می‌دهد که حضور یک نسخه فرقه‌ی اساسین، Just Dance و Watch Dogs نشان از سودآوری خوب یوبی‌سافت در سال گذشته است.

  1. Call of Duty: Advanced Warfare
  2. Madden NFL 15
  3. Destiny
  4. Grand Theft Auto V
  5. Minecraft
  6. Super Smash Bros
  7. NBA 2K15
  8. Watch Dogs
  9. FIFA 15
  10. Call of Duty: Ghosts

هم‌چنین لیست پرفروش‌ترین‌های ماه دسامبر نیز در زیر آمده که نشان از فروش خوب «جنگاوری پیشرفته» را دارد.

  1. Call of Duty: Advanced Warfare
  2. Grand Theft Auto V
  3. Madden NFL 15
  4. Super Smash Bros
  5. NBA 2K15
  6. Minecraft
  7. Far Cry 4
  8. Just Dance 2015
  9. Destiny
  10. FIFA 15
VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.