Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دومین تریلر از «انتقام جویان: عصر اُلتران» منتشر شد

0

اگر یکی از دنبال کنندگان و منتظران بزرگ‌ترین پروژه‌ی مارول در سال 2015، یعنی “انتقام جویان: عصر التران”‌ هستید، پس ویدئوی زیر را کامل و با دقت تماشا کنید. اینطور که به نظر می‌رسد، اوضاع پیچیده‌تر از آن است که فکر می‌کردیم! این تیزر تونی استارک را در لباس جدید و پیشرفته‌تری نشان می‌دهد که در حال یک کتک کاری حسابی با ثور و هالک است و این یعنی تفرقه میان گروه که هنوز دلیل آن مشخص نیست. همچنین چند “ایستراگ” در این تیزر وجود دارد که در صورت امکان در آینده به آن خواهیم پرداخت. در ادامه می‌توانید دومین تیزر منتشر شده از فیلم سینمایی‌ “انتقام جویان: عصر اُلتران”‌ را مشاهده کنید.


“انتقام جویان: عصر التران” در تاریخ 1 می سال جاری مصادف با 11 اردیبهشت 94، با بازی رابرت داونی جونیور (مرد آهنی) ، کریس اوانز (کاپیتان آمریکا)، مارک روفالو‌ (هالک) کریس همسورث ( ثور)، جرمی رنر (چشم شاهین)، اسکارلت یوهانسون (بلک ویدو) و با حضور ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری و جیمز اسپیدر در نقش اُلتران، اکران خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.