Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مارول “انتقام جویان جدید و متفاوت”‌ را معرفی کرد

0

همگی می‌دانیم که مارول علاقه ی زیادی به طراحی مختلف تیم ها و گروه های مختلف در دنیای کمیک بوک خود دارد و این عمل را بارها در سری کمیک های “انتقام جویان”و “محافظان کهکشان ” پیاده کرده است. اما آخرین معرفی از سری کتاب جدید “انتقام جویان”، به شدت طرفداران و خوانندگان کمیک بوک های مارول را به فکر فرو برده است!

در یک تیزر به صورت عکس، مارول قول یک “انتقام جویان جدید و متفاوت” را می دهد که بسیار هیجان زده به نظر می رسد. این معرفی تنها در حد یک عکس،‌ یک لوگو و چند خط متن است، اما این متن ها به قدری جدی به نظر می‌رسند که از همین الان طاقتی برای خواندن این کمیک برایمان باقی نمانده است. همه می دانیم که کتاب های “انتقام جویان”‌ و “انتقام جویان نوین” به قلم جاناتان هیکمن،‌ در آپریل به پایان می رسد و وقت کافی برای کار کردن بر روی یک پروژه ی “انتقام جویان” موجود است. هر چند کاملا مشخص نیست که چه کسانی در جوخه ی “انتقام جویان” قرار خواهند گرفت!

حتی ممکن است برای این جوخه افراد مختلف در تیم های مختلف “انتقام جویان” در نظر گرفته شود. مثلا تیمی برگرفته از “کاپیتان آمریکا”، “مرد آهنی برتر”، “جادوگر سرخ”،‌ “ثور مونث”، “هالک مونث”،‌ “ویژن” و … که بتوانند تیمی متفاوت را تشکیل دهند! هنوز کاملا چیزی مشخص نیست و باید صبر پیشه کرد. حتی ممکن است نویسندگان تصمیم بگیرند که برترین شخصیت ها از تمامی گروه های “انتقام جویان” را در یک تیم قرار دهند.

این سری طبق عکس منتشر شده، در می سال جاری شروع خواهد شد که جالب است بدانید، فیلم سینمایی “انتقام جویان: عصر التران”‌ نیز در یکم همین ماه اکران خواهد شد! در ادامه می توانید عکس منتشر شده را مشاهده کنید:

all-new-all-different-avengers-118205

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.