Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مارول در شماره ی جدید از «دنیای عنکبوتی» شخصیت «مرد عنکبوتی پانک» را چفت و بست داد!

0

تیتر خبر را درست خوانده‌اید! مرد عنکبوتی پانک. شخصیتی که در طی داستان ” جهان عنکبوتی ” معرفی شد و حال خبر رسیده که مارول توسط شبکه‌ی  “ام تی وی” این شخصیت را برای بازی مرد عنکبوتی نامحدود رونمایی کرده و طی یک آپدیت قرار است به این بازی اضافه شود.
این شخصیت در شماره دوم “اسپایدر ورس” حضور داشت و در آن به طور کامل به پیشینه و شخصیت پردازی او، پرداخته شد. نام او هابی براون است (این نام آشنا نیست؟ در دنیای اصلی مارول این نام هویت اصلی “پراولر” است.) و در دنیایی زندگی می‌کند که موسیقی پانک – راک بر ذهن مردم حکمفرما است. وی با کمک عده‌ی دیگری از گیتاریست‌ها شورشی ایجاد می‌کنند ضد “نورمن ازبورن” که سیمبیوت ونوم به او و پلیس‌هایش پیوند خورده. در واقع این داستان ساده‌ای است بر منطق لقب این شخصیت یعنی “مرد عنکبوتی آنارشیست” که تشنه‌ی هرج و مرج است.
در ادامه تصاویری از این شخصیت در کمیک اسپایدر ورس و بازی مرد عنکبوتی نامحدود مشاهده می‌کنیم:

هجو شعار همیشگی مرد عنکبوتی – ” قدرت زیاد هیچ آینده ای ندارد “
هرجا سخن از دشمن مرد عنکبوتی است ، نام ” نورمن ازبورن ” میدرخشد!
اگر از طرفداران این بازی هستید ، باید بگویم یک شخصیت همه چیز تمام به آن اضافه خواهد شد!
ظاهر شخصیت در بازی و دو انگشت معروف طرفداران راک و متال.
بهره گرفتن از ” ام تی وی ” برای مارول سود بسیاری خواهد داشت.

“جهان عنکبوتی” نام آرکی است به قلم دان اسلات که همانطور که از نامش پیدا است روایت کننده‌ی مبارزه‌ی همه جانبه‌ی تمامی مردان/زنان عنکبوتی در برابر یک دشمن واحد است!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.