Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین تیزر “بتمن برضد رابین” منتشر شد

0

شرکت “سرگرمی های خانگی براداران وارنر”، امروز اولین تیزر انیمیشن جدید خود یعنی “بتمن بر ضد رابین” را منتشر کردند. این انیمیشن دنباله ی مستقیم به انیمیشن قبلی دی سی یعنی “فرزند بتمن” است که ریشه های شخصیت “دمین وین”، فرزند بروس وین را نشان می دهد.

داستان این انیمیشن برگرفته از دو کتاب “لیگ عدالت 3000” و “بتمن: محفل جغدها” (نوشته ی اسکات اسنایدر)، است که انتظار می رود داستان جالبی را شاهد باشیم و مخصوصا این که این یک انیمیشن Versus است و همکاری در میان نخواهد بود.در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از انیمیشن Batman vs. Robin را مشاهده کنید:


در این انیمیشن،‌ جیسون او مارا در نقش بتمن، استوآرت آلن در نقش رابین، جرمی سیستو در نقش تالون، گری گریفین در نقش سامانتا، رابین اتکین داونز در نقش گرندمستر، پیتر اونوراتی در نقش دراکو و کوین کونروی در نقش توماس وین ایفای نقش خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.