Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پاتریک استوآرت و ایان مک کلن در “مردان ایکس: آخرالزمان” حضور ندارند

0

اخیرا پاتریک استوارت طی مکالمه ای که با لری کینگ داشت، به او گفت که نه او و نه ایان مک کلن در قسمت بعدی سری ایکس من یعنی “مردان ایکس: آخرالزمان” حضور ندارند و نقشی را ایفا نمی کنند. این در حالی است که این دو نفر در تمامی “مردان ایکس” منتشر شده به جز‌ قسمت “رده اول” حضور داشتند و نقش “پروفسور اکزیویور” و “مگنیتو” را به خوبی بازی کردند.

به خاطر قرار گرفتن فیلم در بازه ی زمانی سال 1980، برایان سینگر کارگردان فیلم دنبال بازیگران جوان برای نقش های “جین گری”، “طوفان” و “سایکلوپس” می‌گشت، اما انتظار آن نمی‌رفت که قرار نیست این دو بازیگر توانا در نقش هایشان را در این قسمت نبینیم.

جالب است که متن مصاحبه ی پاتریک استوارت را بخوانید:

من در قسمت جدید فیلم اکس من حضور نخواهم داشت. همچنین استاد ایان مک کلن. دیشب از سازندگان درباره ی موضوع فیلم پرسیدم که آن ها به من درباره ی داستان توضیح دادند و داستان قرار است درباره ی جوانی ما باشد و قرار نیست پیری اکس و مگنیتو را مشاهده کنیم،‌ پس فکر نکنم در این فیلم ظاهر شویم.

“مردان ایکس: آخرالزمان” در تاریخ 27 می سال 2016 اکران خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.