Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یوبی‌سافت: در Watch Dogs 2 جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد

0

ساختن یک عنوان کاملا جدید در صنعت بازی ریسک بالایی می‌طلبد، اما پس از موفق بودن در ساخت یک بازی جدید ساختن یک ادامه موفق کار راحتی تلقی می‌شود، در حالی که این کار هرگز آسان نخواهد بود. این‌ها صحبت‌های «جاناتان مورین» کارگردان «واچ داگز»، در مورد ساخت نسخه‌ی دوم این عنوان بود.

هنوز به صورت رسمی حرفی از نسخه‌ی دوم این بازی به میان نیامده است اما یوبی‌سافت با توجه به عملکرد نسخه اول و این‌که ساخت یک ادامه امری اجتناب ناپذیر است در نظر دارد با ریسک کردن و نگاه به بازخوردها این مسیر را دنبال کند. مورین در ادامه می‌گوید که «واچ داگز 2» باید همان فرمول اصلی نسخه اول را به همراه درخواست طرفداران بهبود دهد.

یکی از بخش‌های کلیدی که می‌توان در آن پیشرفت‌های بزرگی را ایجاد کرد مانند ابزار هک بازیکان و دنیای اطراف است و چیزهایی که نویسندگان کنترل کاملی بر روی آن ندارند و باعث می‌شود هر کس تجربه‌ی منحصر به فرد خود را داشته باشد. ما می‌خواهیم به طرفداران این اجازه را بدهیم تا بتوانند بازی را با روشی که در ذهن خود دارند به جلو ببرند نه اینکه یک روند خطی و از پیش برنامه ریزی شده را تجربه کنند. به علاوه همه دوست دارند ایده‌های دیگر بازیکنان در واقعیت را در بازی ببینند و با توجه به این واقعیت و امکانات آنلاین می‌توان فرصت‌ها و تجربه‌های جدید زیادی را خلق کرد. کارگردان این عنوان در ادامه تاکید زیادی بر توجه کردن به بازخوردها از نسخه اول و همچین ریسک کردن در ساخت یک ادامه موفق داشت و این را نیز گفت که “نسخه اول یک عنوان عالی نبوده و جای زیادی برای پیشرفت وجود داشت.”

همان طور که در ابتدا گفته شد یوبی‌سافت هنوز به طور رسمی ساخت نسخه‌ی دوم را تایید نکرده است اما با توجه به صحبت‌های مدیرعامل یوبی‌سافت آقای Yves Guillemot که گفته بود Watch Dogs هم اکنون جایگاه بزرگی بین بازی‌های ما دارد و تصمیم داریم آن را به صورت سالانه ادامه دهیم می‌توان به زودی شاهد تایید رسمی نسخه دوم نیز باشیم.

Gamestm

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.