Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Minecraft با ۱ میلیون بازیکن آنلاین رکورد Dota 2 را شکست

0

دیروز بیش از 1 میلیون نفر در آنِ واحد مشغول بازی کردن Minecraft بودند؛ این خبری است که سازنده‌ی آن یعنی Mojang اعلام کرده است.

Nathan Adams از استودیوی Mojang از صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

برای اولین بار تا کنون بالاخره توانستیم بفهمیم که چند نفر در حال حاظر مشغول بازی کردن Minecraft هستند. همین الان بیش از 998.000 نفر مشغول بازی کردن Minecraft هستند. اما این حتی به بیشترین تعداد بازی‌کننده‌ها نزدیک هم نمی‌شود. می‌توانستم 5 دقیقه بیشتر صبر کنم و بگویم 1 میلیون نفر! اما در این صورت کسی باور نمی‌کرد.

Adams همچنین اشاره کرد که این تعداد بازیکن مربوط به نسخه‌ی PC، مک و لینوکس ورژن 1.3 و بالاتر که الان آنلاین هستند، است. بنابراین اگر بخواهیم تعداد بازیکنانی که آفلاین هستند یا از ورژن‌های قدیمی‌تر و حتی غیر قانونی بازی استفاده می‌کنند را بشماریم، آمار فراتر از این هم می‌رود.

اگر یک نگاه اجمالی به چارت استیم داشته باشیم می‌بینیم که Minecraft با فاصله‌ی خوبی از محبوب‌ترین بازی استیم یعنی Dota 2 جلو افتاده است و این بازی همچنان نتوانسته به رکورد 1 میلیون بازی‌کننده‌ی آنلاین در آنِ واحد دست پیدا کند.
Johan Bernhardsson از دیگر اعضای استودیوی Mojang همچنین اعلام کرده که نسخه‌ی موبایلی Minecraft یعنی Minecraft: Pocket Edition تاکنون بیش از 30 میلیون نسخه فروش داشته است.

از دیگر اخباری که در خصوص Minecraft می‌توان به آن اشاره داشت این است که Mojang و Telltale Games اخیراً اعلام کرده‌اند که مشغول ساخت عنوانی سریالی و اپیزودیک با اقتباس از این بازی هستند که در سال 2015 برای PC، کنسول‌ها و موبایل منتشر می‌شود.

GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.