Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

طراح «میامی خط مستقیم ۲» به طرفداران استرالیایی: اگر نمی‌گذارند بخرید، کپی کنید!

0

حدود یک هفته پیش بود که اعلام شد انتشار قسمت دوم از عنوان «هات‌لاین میامی» در استرالیا ممنوع است و بازی‌کنندگان استرالیایی به طور قانونی تقریبا نمی‌توانند به بازی دسترسی داشته باشند. البته سازنده بازی استودیوی Dennaton Games عنوان کرده که با این تصمیم و دلیل پشت آن مخالف است و با توجه به اینکه ظاهرا بازی‌کنندگان استرالیایی که مشتاق بازی کردن این عنوان هستند کم نیستند، یکی از سازندگان راه جالبی به آن‌ها برای بازی کردن «هات‌لاین میامی 2» پیشنهاد داده است.

یکی از طرفداران استرالیایی که به خاطر ممنوعیت بازی در استرالیا ناراحت و معترض بود، ایمیلی را به سازنده بازی ارسال کرد و از آن‌ها درخواست کرد که راهی برای رهایی از این مشکل به او پیشنهاد کنند. طراح اصلی بازی «جوناتان سادرستروم»(Jonatan Söderström) در پاسخ به این ایمیل گفت:

“اگر نهایتا بازی در استرالیا عرضه نشد، از نسخه کپی استفاده کنید.

احتیاجی نیست که پول بازی را برای‌مان بفرستید؛ فقط از بازی لذت ببرید.”

بحث‌هایی هم درباره این گفته و صحت داشتن یا نداشتن آن در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت که در نهایت ناشر بازی Devolver Digital با تایید گفته‌های بالا به آن‌ها خاتمه داد.

Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.