Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آیا بازی جدید کوانتیک دریم ارتباطاتی با فارنهایت دارد؟

0

آیا وب‌سایت جدید کوانتیک دریم سازنده‌ی «باران شدید» و «ماورا» خبر از ساخت ادامه‌ای در رابطه با فارنهایت می‌دهد؟

همان طور که می‌دانید کوانتیک دریم در حال کار روی پروژه‌ای نامعلوم برای پلی‌استیشن 4 است و این طور که به نظر می‌رسد وب‌سایت جدیدی که متعلق به این استودیو است این پروژه‌ را به عنوان فارنهایت مرتبط می‌کند.

این وب‌سایت که A Chilling Feeling نام دارد و با دامنه‌ای با همین نام ثبت شده است نشان از رونمایی جدیدی را تا یک هفته‌ی آینده با خود دارد. رنگ‌بندی‌های این سایت، فونت و نوشته‌هایی که در پس‌زمینه دیده می‌شوند همگی نشان‌گر ارتباط این پروژه با فارنهایت دارند و وقتی این تشابه بیشتر می‌شود که تگ‌لاین فارنهایت نیز جمله‌ی Guilt is a Chilling Feeling بود.

در واقع هیچ مدرک دیگری دلیل بر ارتباط این سایت با پروژه‌ی بعدی کوانتیک دریم در دسترس نیست و فقط روزشماری که روی تاریخ 28 ژانویه قفل شده نشان می‌دهد که شش روز دیگر باید صبر کنیم تا ببینیم این سایت چه ارتباطی می‌تواند با پروژه‌ی بعدی این استودیو داشته باشد.

فارنهایت قریب به ده سال پیش برای پلی‌استیشن 2، پی‌سی و ایکس باکس اوریجینال منتشر شد و یکی از اولین عناوینی بود که باعث شد اعتقاد مردم به کار دیوید کیج و کوانتیک دریم بیشتر شود. شاید یک ری‌مستر نتواند خیلی برای طرفداران جالب باشد اما اگر این سایت خبر از ساخت ادامه‌ای برای فارنهایت را می‌دهد قطعا باید منتظر عرضه‌ی آن باشیم.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.