Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازنده‌ی Evolve: مردم حق دارند نگران وضع بسته‌های الحاقی باشند

0

این طور که به نظر می‌رسد،‌ عنوان جدید استودیو “ترتل راک” در زمینه فروش دی‌ال‌سی‌ها با دیگر عناوین تفاوت فاحشی دارد.
فیل راب کارگردان این بازی در مصاحبه خود با مجله “دیستراکتوید” (که از سال پیش قولش را داده بود) درباره نقشه‌ها، دی‌ال‌سی‌ها و کاراکترهای بازی توضیحات جالبی داد.
به عقیده راب این بازی به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند در طی زمان پیشرفت کند؛ قابلیت‌های جدید به بازی افزوده شود و هیولاها و شکارچی‌های جدید بازی را دست خوش تغییرات کنند و بازی مطابق میل بازیبازان و سازنده‌ها درآید.
وی در این باره افزود:

مهمترین نقشه ما این است که بین بازیبازها تفرقه نیندازیم. بازی به گونه‌ای ساخته نشود که با پرداخت پول بیشتر، قدرت بیشتر کسب کنید و هیچ کس حریف شما نباشد. ما اصلاً از این روش که تنها برای به دست آوردن پول است حمایت نمی‌کنیم و بازی خود را قربانی این روش‌های مضحک نمی‌کنیم.

راب از وضع کنونی دی ال‌سی‌ها نیز شکایت کرد و گفت :

مردم حق دارند نگران این موضوع باشند، زیرا این روش پیش از این نیز توسط شرکت‌های مطرح و AAA برای به جیب زدن پول بیشتر استفاده شده است. به عقیده من اکثر بازیبازها فکر می‌کنند که دی‌ال‌سی‌ها تنها برای بیرون کشیدن پول از حساب‌های آنان ساخته شده است و به هیچ دردی نمی‌خورند.

راب در ادامه گفت:

تمامی نقشه‌های موجود در بازی مجانی هستند، گرچه بیش‌تر هیولاها و شکارچی‌هایی که ما به تازگی معرفی کرده‌ایم قرار است به صورت ‌دی‌ال‌سی عرضه شوند، اما چیزی که ما می‌خواستیم این بود که کسانی که این دی‌ال‌سی را ندارند، می‌توانند با حریفانی بازی کنند که این دی‌ال‌سی‌ها را در حساب خود دارند. بنابراین بازیبازها یکپارچه هستند.
همه افراد حاضر در استودیو این عقیده را دارند که اگر قرار است پول به دست بیاوریم، بهتر است این پول را به گونه‌ای به دست بیاوریم که مردم از ما راضی باشند و به ما به چشم یک عده انسان که تنها پول می‌خواهند نگاه نکنند.

چند روز پیش، مصاحبه ای توسط 2k ترتیب داده شد تا درباره دی‌ال‌سی‌های این بازی اطلاعات جدیدی داده شود. اما در پایان این کنفرانس تمامی طرفداران این بازی از شدت تنوع ادیشن‌های مختلف، سرگیجه گرفتند و هیچ کس نفهمید که هر ادیشن شامل چه محتویاتی است. بگذارید توضیح بدهم! این بازی دارای یک سیزن‌پس (Season Pass) است که با خرید آن به یک شکارچی و یک شکل جدید برای هیولا دسترسی می‌یابید، اما امکان دسترسی به هیولای چهارم‌ (هیولای Behemoth) در این سیزن‌پس وجود ندارد. برای دسترسی به این هیولا می‌توانید پک بهموث را بخرید که اگر بازی را پیش‌خرید کرده باشید به طور مجانی در دسترس شما خواهد بود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.