Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم‌برداری آخرین قسمت از فیلم «رزیدنت اویل» تابستان آینده کلید می‌خورد

0

نقشه این بود که فیلمبرداری قسمت ششم از مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل در پایان تابستان قبلی در پایتخت آفریقای جنوبی شروع شود، ولی میلا یوویچ متوجه شد که حامله است. او آن زمان به هوادارانش گفت  “این ممکن است که بهترین آرزوی هرکس باشد که صبر کند تا بچه‌اش به دنیا بیاید قبل از اینکه ما شروع به ساختن فیلمی از رزیدنت اویل کنیم”. حالا که 10 هفته مانده به اینکه بچه‌اش به دنیا بیاید، او در شبکه‌های اجتماعی به صحبت درباره‌ی قسمت بعدیِ این مجموعه ادامه می‌دهد و تائید می‌کند که در آگوست وارد مراحل تولید خواهد شد.

این خلاصه‌ی مطلبی است که او در فیسبوکش گذاشت:

من به خودم بسیار افتخار می‌کنم نه به خاطر اینکه همان اندازه‌ای وزن اضافه کردم که دفعه‌ی قبل اضافه کرده بودم، بلکه به این خاطر که باید برای قسمت جدید رزیدنت اویل آماده شوم و همزمان هم از یک کودک پرستاری کنم.

“رزیدنت اویل: قسمت آخر” برای اکران در دوم سپتامبر 2016 آماده خواهد شد و با این تاریخ به نظر می‌رسد فروش سودمندی را برای مجموعه به همراه داشته باشد. در این قسمت ما همچنین شاهد بازگشت کاراکتر ونتورث میلر، کریس ردفیلد خواهیم بود.

به دلیل اینکه این مجموعه با این قسمت جدید پایان خواهد یافت، کنستانتین فیلم خبر داده که به احتمال زیاد سریال رزیدنت اویل بعد از آن ساخته خواهد شد.

resident-evil-retribution-600x400

collider

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.