Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بین خانه‌تان و اولین پلی‌استیشن ۴ نسخه‌ی بیستمین سالگرد یکی را انتخاب کنید!

0

مدتی پیش سونی با پرده‌برداری از «نسخه‌ی بیستمین سالگرد» پلی‌استیشن 4 حرکت جالبی انجام داد و بازی‌کننده‌ها هم برای دست پیدا کردن به یکی از 12.300 نسخه‌ی نوستالژیک از این کنسول (که ظاهری شبیه به پلی‌استیشن 1 دارد) سر از پا نمی‌شناختند. هر چند آن فروشگاه‌های آنلاین اکنون بسته شده‌اند اما ظاهراً سورپرایزهای سونی هنوز تمام نشده است. این تازه شروعی بود برای به مزایده گذاشتن «اولین» نسخه‌ی ساخته شده از این کنسول‌های نوستالژیک!
اگر علاقه‌مند شدید بیشتر در این مورد بدانید قبلش باید یک چیز را به‌تان بگوییم: شما باید یا ساکن ژاپن باشید یا کسی را بشناسید که در ژاپن زندگی می‌کند. گفته شده سونی تمام این کارها را برای خیریه انجام می‌دهد و بعد از به پایان رسیدن مزایده به اندازه‌ی همان قیمت نهایی، این شرکت بر روی آن پول گذاشته و خرج نجات کودکان ژاپنی [سونامی‌زده] می‌کند. در حال حاظر قیمت حراج این کنسول به نرخ حیرت‌انگیز 16,778,216 یِن یا به عبارتی 142,000 دلار رسیده یعنی شما اگر همین الان به فکر دسترسی به این کنسول افتاده‌اید قبلش باید خانه‌تان را رهن بدهید!

Engadget

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.