Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

The Bard’s Tale IV تایید شد

0

یادتان می‌آید مدتی پیش استودیوی inXile اعلام کرد در حال کار بر روی عنوانی نقش‌آفرینی است که بازی‌کننده‌ها به شدت عاشق آن هستند؟ خب باید به شما این مژده را بدهیم که این بازی نسخه‌ی جدیدی از عنوان Bard’s Tale و در واقع دنباله‌ای برای Bard’s Tale III: Thief of Fate است که در سال 1998 منتشر شد.
Brian Fargo مدیر عامل اجرایی استودیوی inXile این خبر را دیروز در جریان همایش PAX South تایید اما اطلاعات چندانی در مورد آن فاش نکرد اما قول داد به زودی جزئیات بیشتری در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار دهد. تنها چیزهایی که در صحبت‌های Brian Fargo با IGN مشخص شده این است که داستان بازی در Skara Brae اتفاق می‌افتد؛ یعنی جایی که حوادث نسخه‌ی اول بازی هم در آن رخ داد. مبارزات به صورت نوبتی (Turn-Based) هستند با این تفاوت که هم اعضای خودی و هم دشمنان به یک‌باره کارشان را انجام می‌دهند (یعنی برای تمام افرادتان دستوراتی مثل «حمله»، «دفاع»، «استفاده از جادو» و … را صادر می‌کنید و سپس نتیجه‎ی همه‌ی آن‌ها را با هم می‌بینید). به نظر می‌رسد در این مورد Brian Fargo  از بازی Hearthstone الهام گرفته باشد.
قطعاً این بازی به زودی در کیک‌استارتر قرار خواهد گرفت اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست؛ همان‌طور که احتمالاً خاطرتان هست دو بازی قبلی inXile  در کیک‌استارتر بسیار خوب عمل کردند. مسلماً هر خبری در خصوص این بازی بشود شما را مطلع خواهیم کرد اما من خودم شخصاً تا حدودی به خاطر آن دو نام تجاری Van Buren و Meantime ناامید شدم چون هنوز هیچ خبری از آن‌ها در کیک‌استارتر نشده.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.