Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین بسته‌ی مکمل Guild Wars 2 تایید شد

0

That Heart of Thorns قرار است اولین بسته‌ی مکمل بازی Guild Wars 2 باشد؛ این خبر خوش‌حال‌کننده‌ای به خصوص برای طرفداران دوآتشه‌ی بازی که تمام آپدیت‌ها و تغییرات این بازی را دنبال می‌کنند، خواهد بود. استودیوی ArenaNet امروز اعلام کرد این اتفاق اجتناب ناپذیر بود و بالاخره That Heart of Thorns قرار است بازی‌کننده‌ها را به منطقه‌ی تازه‌ای در Guild Wars 2 به نام Maguuma Jungle ببرد.
ArenaNet این منطقه را «پُر چزئیات‌ترین و پویاترین» محیطی که آن‌ها تاکنون ساخته‌اند می‌نامد. می‌توانید تصور کنید که این بسته‌ی مکمل شامل تمام آپدیت‌های چند سال اخیر است که تمام محیط‌هایی که حوادث مختلف در آن‌ها رخ داده را در خود جای داده است.
در این بسته نه Level Cap تغییری کرده و نه هیچ Gear جدیدی به بازی اضافه شده، در عوض سازنده‌ها سیستم جدیدی به نام Mastery را پیاده‌سازی کرده‌اند. با تمام کردن بخش داستانی و به طور کلی با جستجو در محیط بازی و اکتشاف، بازی‌کننده‌ها به امتیازات Mastery دست پیدا می‌کنند که می‌توانند آن‌ها را برای باز کردن (آنلاک کردن) توانایی‌های جدید خرج کنند و جنگل را هر چه بیشتر تحت تسلط و تسخیر خود قرار دهند.
مثلاً Hang-Glider ها به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد در محیط پرواز کنند و یا در سطوح بالاتر Mastery از آن با حرکت مناسب در جهت باد به مناطق جدیدی دسترسی پیدا کنند.
بازی‌کننده‌ها می‌توانند از طریق Specializations کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنند. در جریان PAX South آقای Colin Johanson کارگردان بازی بر روی سن، Ranger ها را مثال زد که به Druid تبدیل می‌شوند، عصا به دست می‌گیرند و توانایی‌های Healing، Utility و Elite به دست می‌آورند.
از دیگر بخش‌های جدید این بسته می‌توان به کلاس The Revenant اشاره کرد که کلاسی با زره‌های سنگین است و از Mist ها (که در دنیای Guild Wars یک ماده‌ی عجیب و جادویی است) برای احضار روح اسطوره‌های باستانی استفاده کرده و از قدرت‌های آن ارواح بهره‌مند می‌شوند.
همچنین آپدیت‌های دیگر در مورد بسته‌ی That Heart of Thorns شامل اضافه شدن نقشه‌ی جدید Borderland (با منابع مشخص و جدا برای هر دنیا) به مُد World vs World، بخش جدید Structured PvP (که شامل مُد Stronghold است که باید در آن منابع بسازید و گروه‌هایتان را به سمت منابع و تجهیزات دشمن برای حمله، حرکت دهید) و همین‌طور اضافه شدن بخش Guild Halls است که طرفداران مدت‌ها منتظر آن بودند و محیطی را برای جمع شدن و کارهای دسته‌جمعی بازی‌کننده‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
نکته‌ی آخر این‌که این بسته‌ی مکمل از لحاظ داستانی بعد از پایان Living Story: Season 2 اتفاق می‌افتد.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.