Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سی‌دی پراجکت‌ در حال کار بر روی درجه‌ی سختی «دیوانگی» در ویچر ۳!

0

چیزی حدود 4 ماه تا انتشار بازی مورد انتظار The Witcher 3 بیشتر باقی نمانده است. در همین حال استودیوی CD Projekt Red مشغول بررسی ایده‌هایی است تا به کمک آن، درجه‌های سختی بسیار بالاتر از حد عادی را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار دهد.
اخیراً این استودیو در مصاحبه‌ی خود گفته که نمی‎تواند اطلاعات بیشتری در مورد درجه‌ی سختی جدید بازی که نام Insanity (دیوانگی) است، بدهد چون این درجه‌ی سختی هنوز در دست ساخت و تکمیل است اما تایید کرد، ایده‌ای که آن‌ها به آن فکر می‌کنند این است که با یک‌بار مردن در این درجه‌ی سختی تمام Save های شما به کلی پاک شود!
به گزارش Game Informer هدف نهایی CDPR از مُد Insanity این است که بازی در این حالت به طرز باورنکردنی‌ای سخت و مجازات‌کننده و در عین حال جذاب باشد. سازنده‌های بازی هنوز ایده‌های دیگر خود برای مُد Insanity را رو نکرده‌اند چرا که همان‌طور که پیش از این هم گفته شد این بخش هنوز در حال تکمیل است.
نسخه‌ی قبلی بازی یعنی The Witcher 2 که در سال 2011 منتشر شد هم 2 درجه‌ی سختی به نام‌های Insane و Dark داشت که در آن‌ها، دشمن‌ها بسیار سرسخت بودند و بازی‌باز بعد از هربار مردن به شدت جریمه می‌شد.
The Witcher 3 در 19 می 2015 (29 اُردیبهشت) برای PC، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.