Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خرید آیتم‌های ویژه در رزیدنت‌اویل: ریولیشنز ۲ فقط در مُد Raid

0

نسخه‌ی جدید «رزیدنت اویل»، یعنی ریولیشنز 2 دارای قابلیت خرید آیتم‌های ویژه با پول واقعی است. این طور که از اطلاعات به بیرون درز کرده توسط کاربران NeoGAF برمی‌آید، فقط در بخش رید مود (Raid Mode) شما می‌توانید با پرداخت پول واقعی آیتمی به نام «کریستال زندگی» خریداری کنید که طبق گفته‌ی کپکام، در خط داستانی بازی تاثیری ندارد.

رید مود بخش جانبی این بازی است که در نسخه قبلی نیز وجود داشت. شما باید همان مراحل بخش داستانی را با وجود دشمنان پیشرفته‌تر که همراه شما لول‌آپ می‌شوند به پایان برسانید و آخر نیز سخت‌ترین مرحله این بخش را به اتمام برسانید.

کریستال زندگی به بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا پس از مردن در میانه مرحله‌ای از بخش رید مود، نیازی به ریستارت کردن مرحله از اول نداشته باشند و از همان‌جا بازی خود را ادامه دهند. (چیزی شبیه به جم‌های بازی دونده معبد).

علاوه بر خرید این کریستال‌ها، شما می‌توانید با انجام دادن مراحل روزانه آن‌ها را مجانی به دست آورید.

کپکام در این‌باره می‌گوید:

ما بازیکنان را مجبور به خرید این کریستال‌ها نمی‌کنیم. شما می‌توانید بدون خرید و یا ‌حتی انجام دادن مراحل روزانه برای به دست آوردن آن‌ها، این بخش را به اتمام برسانید و لذت مشابه را ببرید.

 

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.