Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌کننده‌های فعال در Steam WorkShop بیش از ۵۷ میلیون دلار درآمد داشته‌اند

0

مطمئناً همه‌تان خیلی خوب می‌دانید که Steam Workshop واقعاً جای بزرگی است؛ بر روی این بخش از استیم بیش از 24.000 ماد برای اسکایریم، بیش از 413.000 مرحله برای پورتال 2 و بیش از 100 کاراکتر و جک و جانور مختلف در بازی Goat Simulator قرار گرفته است. این بخش از شبکه‌ی استیم واقعاً بخش سودآوری است. همچنین بازی‌های Team Fortress 2، Dota 2 و Counter-Strike: Global Offensive هم در Steam Workshop هستند؛ بخشی که به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌‍دهد هر آیتم یا مرحله‌ یا به طور کلی محتوای ساخته‌شده توسط بازی‌باز‌های دیگر که برای فروش گذاشته شده را خریداری کنند.
حالا شرکت والو اعلام کرده از زمان لانچ Steam Workshop در سال 2011 تا الان مبلغ خرید (و فروش) های این بخش از مرز 57 میلیون دلار نیز گذشته است!
قبلاً فقط بازی‌های والو، Workshop داشتند که این شرکت این مشکل را ناشی از درآمد محدود و پرداختی‌های ناچیز می‌دانست اما حالا ظاهراً با از میان رفتن این مشکلات بازی‌های شرکت‌هایی غیر از والو یعنی دو بازی Chivalry: Medieval Warfare و Dungeon Defenders: Eternity هم در بخش Steam Workshop قرار گرفته‌اند.
والو گفته است:

خرید این‌همه محتوای بازی‌ها مستقیماً گروه‌های طرفدار آن‌ بازی‌ها را تشویق می‌کند تا بیشتر تلاش کرده و محتواهای بیشتر و بهتری بسازند.
انتظار داریم در هفته‌ها و ماه‌های آینده Workshop های بازی‌های بیشتری در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار بگیرد.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.