Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«ویچر ۳» هم بر روی پلی‌استیشن ۴ با وضوح بیشتری اجرا می‌شود

0

سی‌دی پراجکت جزئیات اجرا و نرخ فریم بازی نقش آفرینی پیش روی خود را اعلام کرد. بر اساس جزئیات اعلام شده توسط این بازیساز لهستانی، نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی ویچر 3، با وضوح تصویر 1080p اجرا می‌شود. این در حالی است که نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی وضوح تصویری معادل 900p خواهد داشت.

هر دو نسخه‌ی کنسولی این بازی با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند.

وبسایت آلمانی گیم‌استار برای اولین بار این جزئیات را گزارش داد و گیم‌اسپات بعدا آن‌ها را از طرف سی‌دی پراجکت تایید کرد. در ماه آپریل سال گذشته شایعه شده بود که ویچر 3 با وضوح تصویر 900p بر روی پلی‌استیشن 4 و 720p بر روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود. با گذشت زمان ظاهرا فقط ارقام بهبود یافته‌اند اما اختلاف همچنان پابرجاست.

رییس استودیوی سی‌دی پراجکت، «مارشین ایوانسکی» قبلا در مصاحبه‌ای گفته بود که ویچر 3، به استفاده‌ی حداکثری از توان کنسول‌های نسل هشتمی بسیار نزدیک است. نسخه‌ی پی‌سی این بازی نیز بدون شک گرافیک دیدنی خواهد داشت و به همین دلیل است که برای اجرای آن باید سخت‌افزاری قوی در اختیار داشته باشید.

ویچر 3 بعد از دو بار تاخیر خوردن قرار است بالاخره در 29 فروردین امسال عرضه شود.

gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.