Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی پیکچرز فیلم بعدی وودی الن را منتشر خواهد کرد، «مرد گنگ»

0

سورپرایزی نیست وقتی می‌شنویم که سونی پیکچرز کلاسیک فیلم بعدی وودی را از تولیدات گراویر، منتشر خواهد کرد. این اثر هشتمین همکاری این استودیو با این کارگردان افسانه‌ایست. هیچ اطلاعاتی درباره‌ی داستان فیلم معلوم نیست ولی مشخص است که بازیگرانش قرارند خواکین فینیکس، پارکر پوسی، جیمی بلیکلی و اما استون باشند که این بازیگر آخر در آخرین فیلم وودی الن یعنی “جادو در نور ماه” با او همکاری داشت. هنوز تاریخی برای پخش فیلم مشخص نشده.

magic-in-the-moonlight-woody-allen-emma-stone-colin-firth-600x400

الن درباره‌ی همکاری‌اش گفته:

من و سونی کلاسیک رابطه‌ی کاری خوبی داشته‌ایم. روشی که آنها فیلم‌هایم را هدایت می‌کنند دوست دارم، بسیار عالی و درجه‌ی یک است. من خیلی دوست دارم که برای همه‌ی فیلم‌هایم با آن‌ها همکاری کنم.

سونی کلاسیک هم در این باره گفت:

فیلم جدید وودی الن، “مرد گنگ”، هدیه‌ی جدید او به سینما دوستان است، این فیلم مثل همیشه هم تازه و هم برنده است.

وودی الن قرار است یک سریال برای آمازون کار کند. هیجان انگیز است که هر سال فیلمی از الن ببینیم ولی بهتر است سریال را کار کند تا شاید تکانی در استاندارد‌های قصه‌گویی‌اش بخورد.

وودی الن یکی از پرکارترین فیلمساز‌های تاریخ سینماست، فیلم‌هایش هم اینگونه نبوده که همیشه موفق باشند، بلکه گاهی هم شکست خوردند. برای هر “نیمه شب در پاریس” و “جاسمین غمگین” یک “از رم با عشق” و “تو یک غریبه‌ی قدبلند و سیاه را ملاقات خواهی کرد” ساخته(سال‌های اخیر). امیدواریم این فیلم جدیدش از دسته‌ی اول باشد.

blue-jasmine-woody-allen-cate-blanchett-600x400

collider

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.