Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی از «متال‌گیر رایزینگ ۲» خبر می‌دهد

0

به نظر می‌رسد اسپین آف «متال گیر رایزینگ» قرار است صاحب یک ادامه شود. این خبر از نمایشگاه بازی‌ در تایپه 2015 می‌آید و دقایقی قبل، در پی به نمایش درآمدن عدد 2 با شمایل لوگوی متال‌گیر رایزینگ در ویدئوی معرفی انحصاری‌های پلی‌استیشن 4 مخابره شد.

در این مراسم، هیدئو کوجیما خالق متال‌گیر نیز حضور داشت اما حرفی از رایزینگ به میان نیاورد. این تیزر هوشمندانه به خاطر شباهت زیادش به کارهایی که از کوجیما سراغ داریم بسیار به واقعیت نزدیک است. در واقع عدد دوی مذکور زمانی که ویدئوی بازی “The Order: 1886” داشت به پایان می‌رسید، با رسیدن ثانیه شمار به این عدد نمایان شد. در کنار این‌ها، کوجیما به تازگی در حساب توئیتر خود از ملاقات با سازنده‌ی این بازی یعنی «پلاتینیوم» گیمز خبر داده بود.

با این همه باید متوجه باشیم که هیچ تایید رسمی در کار نیست و این‌ها تنها در حد پیش‌بینی است. احتمالا به زودی شاهد تایید رسمی هم خواهیم بود. جای گله نیست.

متال گیر رایزینگ برای اولین بار در سال 2013 برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد. در این بازی به جای قهرمان معمول بازی‌های متال‌گیر سالید، سایبورگ معروف «رایدن» نقش آفرینی می‌کند.

gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.