Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یک بازی که در آن از خودِ اسکلتی‌تان سلفی می‌گیرید!

0

سلفی گرفتن در حال حاضر تبدیل به یک پدیده رایج در دنیا شده است. در هر گوشه‌ای از دنیا می‌توانید کسی را ببینید که با کسی یا کسانی و یا با چیزی در حال سلفی گرفتن است. در حال تولد، در حال رانندگی، در حال پرواز، در حال تیراندازی، در حال جراحی و کلی حالت دیگر. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که پس از مرگ هم سلفی بگیرید؟ اگر دوست دارید قبل از مرگ این کار را تجربه کنید بازی کردن Spooky Selfie را پیشنهاد می‌دهم!

در بازی Spooky Selfie که یک بازی اول شخص است، شما در نقش یک اسکلت قرار می‌گیرید که در یک قبرستان قرار دارد و یک گوشی هم در دست‌اش است. حال شما هستید و این گوشی و این قبرستان! می‌توانید هر چه‌قدر که دل‌تان می‌خواهد سلفی بگیرید و سلفی گرفتن در زمان پس از مرگ را تجربه کنید!

برای بازی کردن این عنوان دو راه دارید. اول اینکه به اینجا رفته و با استفاده از Unity Web Player آن را به صورت اینترنتی بازی کنید. یا اینکه در همان صفحه بازی را با حجم 77 مگابایت دانلود کنید.

Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.