Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Grow Home جدیدترین عنوان یوبی سافت هم اکنون در استیم

0

پس از خلق موتور بازی‌سازی یوبی‌آرت توسط میشل انسل و تیمش در استودیوی مونت پلیه یوبی‌سافت و موفقیت اولین بازی‌های ساخته شده با این موتور یعنی «ریمن: ریشه‌ها» و «ریمن: افسانه‌ها»، شرکت یوبی‌سافت سیاستی را در دستور کار قرار داد که طبق آن قرار است بازی‌های کوچک‌تری نسبت به بازی‌های دیگر این استودیو به وسیله یوبی‌آرت ساخته شود و تا حد امکان ایده‌های خلاقانه و نو در این بازی‌ها به کار گرفته شود. همچنین با قدرت زیاد یوبی‌آرت در زمینه گرافیک دوبعدی، یکی از مشخصه‌های بارز بازی‌های ساخته شده با این موتور، گرافیک هنری آن است.

پس از ساخت «ریمن: ریشه‌ها» و «ریمن: افسانه‌ها»، این سیاست با ساخت دو بازی «فرزند نور»(Child of Light) و «قلب‌های شجاع: جنگ بزرگ»(Valiant Hearts: The Great War) آغاز شد. حال به تازگی سومین بازی یوبی‌سافت که پیرو همین سیاست است منتشر شده و Grow Home نام دارد.

در این بازی، بازی‌کننده کنترل یک روبات به نام BUD را در دست دارد که می‌خواهد سیاره‌اش را از دست یک گیاه غول‌پیکر بیگانه نجات دهد. در بازی هر کدام از دو دست BUD به صورت جداگانه کنترل می‌شود و این مکانیک در کنار مکانیک بالارفتن از گیاه غول‌پیکر، ایجاد راه‌های معین برای رشد درخت و برای دست‌یابی به مکان‌های خاص و گشت‌وگذار در دنیای بازی گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند.

این بازی توسط استودیوی رفلکشنز خالق سری «درایور» ساخته شده است. شما اکنون می‌توانید این عنوان را که در استیم منتشر شده با قیمت 8 دلار خریداری کنید. برای خرید این عنوان می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

همچنین تریلر لانچ این عنوان هم منتشر شده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.