Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

“ندای وظیفه” بعدی را “تری‌آرک” خواهد ساخت

0

کمپانی اکتیویژن تایید کرد که نسخه ی بعدی سری پرطرفدار و پرحاشیه ی  “ندای وظیفه” توسط سازنده و خالق سری “ندای وظیفه: ماموریت سری” ساخته خواهد شد. تا به حال این سری به دست سه استدیوی “اینفینتی وارد”،‌ “اسلج‌همر” و “تری‌آرک” ساخته شده است و با ساخته شدن نسخه ی “جنگاوری پیشرفته” توسط “اسلج‌همر”، طی دو سال بعدی دو استدیوی “تری‌آرک” و “اینفینیتی وارد” توانایی ساخت یک نسخه از این سری را دارند و  سال 2015 متعلق به “تری‌آرک” است.

اطلاعات بیشتری در اختیار نیست اما طی شایعاتی که سال گذشته منتشر شد، انتظار می‌رود نسخه ی بعدی این بازی “جنگ جهانی 2” باشد؛ اگر به خاطر داشته باشید،‌ وبسایت آمازون سال گذشته باکس آرت های این نسخه را منتشر کرد و به ادامه ی این شایعه ها دامن زد.

همچنین اکتیویژن اعلام کرد که یک “تیم قدرتمند” در حال کار بر روی عنوانی معرفی نشده هستند؛ احتمالا منظورم اکتیویژن نسخه ی جدید “ندای وظیفه” است اما احتمال این وجود دارد که نسخه ی سال 2016 “ندای وظیفه” که احتمالا توسط “اینفینیتی وارد” ساخته خواهد شد نیز معرفی شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.