Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

این بار استراِگ‌های ماریو و «آخرین ما» در Dying Light

0

استودیوی تک لند ید طویلی در استفاده از استراِگ‌های (Easter Egg) خاص در بازی‌های خودش نظیر عناوین مجموعه‌ی Dead Island دارد و حالا هم که چندی است آخرین ساخته‌اش Dying Light وارد بازار شده، به غیر از اشاراتی که بازی به عنوان Destiny داشته شامل استراگ‌هایی از ماریو و آخرین ما‌ است.

در مورد محتوای مخفی ماریو که مربوط به مرحله‌ی اول بازی یا World 1-1 است، باید وارد لوله‌ای پر پیچ و تابی که ظاهرا سبز رنگ است بشوید و پس از آن دنیای مرحله‌ی اول ماریو را می‌توانید به صورت اول شخص ببینید که خیلی گیج کننده است.

در کنار این مورد محتوای مخفی مربوط به آخرین ما، شخصیت اصلی بازی برخوردی با یکی از دشمنان نامعمول بازی دارد که این موجود بسیار شبیه به کلیکرهای ترسناک بازی تحسین‌شده‌ی ناتی داگ است. تقریبا در اواسط بازی می‌توانید این موجود را ببینید.

Dying Light هفته‌ی گذشته برای پی‌سی، ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد و تا به حال توانسته 1.2 میلیون کاربر را در سراسر دنیا به خود اختصاص دهد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.