Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بایوشاک ۲ موقتاً از فهرست فروشگاه‌های آنلاین حذف شد

0

بایوشاک 2 موقتاً از لیست فروشگاه‌های آنلاین حذف شد؛ اما نگران نباشید! طبق گفته‌های 2K Games این بازی «به زودی» به لیست فروشگاه‌ها باز خواهد گشت.
DLC این بازی هم هفته‌ی گذشته از لیست فروشگاه‌های آنلاین حذف شده بود اما به نظر می‌رسد همه‌ی این‌ها تا مدتی دیگر به قفسه‌ی فروشگاه‌ها باز خواهند گشت.
یکی از اعضای 2K Games به Polygon گفت:

بایوشاک 2 موقتاً از فروشگاه شبکه‌های استیم، ایکس‌باکس‌لایو و پی‌اِس‌اِن حذف شده اما به زودی مجدداً باز خواهد گشت.
هر موقع خبری شد، به شما اطلاع خواهیم داد. در حال حاظر هیچ مشکلی برای کسانی که قبلاً بازی را خریده‌اند و حالا می‌خواهند بخش تک‌نفره یا چندنفره‌ی آن را تجربه کنند، وجود ندارد.

مانند خیلی از بازی‌های دیگر که مدتی از فروشگاه‌ها حذف می‌شوند و سپس دوباره باز می‌گردند احتمالاً این‌بار هم این مسئله به مشکلات لایسنس و اختلافات حقوقی مرتبط می‌شود. پیش از این هم اتفاقی مشابه برای بازی‌هایی مثل Doom 3 و Aliens: Colonial Marines و همین‌طور Aliens vs Predator 2010 افتاده بود که بعد از گذشت مدتی دوباره به شبکه‌ی استیم برگشتند.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.