Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مجموع فروش دو نسخه‌ی «یاغی» و «اتحاد» سری فرقه‌ی اساسین به ۱۰ میلیون نسخه رسید

0

طبق گزارش اخیر یوبی‌سافت، دو نسخه‌ی «یاغی» و «اتحاد» از مجموعه‌ بازی‌های فرقه‌ی اساسین که سال پیش یکی برای نسل هفتم و دیگری برای نسل هشتم منتشر شده بود، توانستند روی هم‌ رفته به فروش ده میلیون نسخه‌ای دست پیدا کنند.

اتحاد نوامبر امسال برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این در حالی است که یاغی در همین ماه برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شد و نسخه‌ی پی‌سی آن ماه آینده منتشر خواهد شد.

یوبی‌سافت چنین آماری را در ماه مه سال گذشته برای بازی‌های سال 2013 خود اعلام کرده بود که در آن زمان «فرقه‌ی اساسین: درفش سیاه» توانسته بود از تمام پلتفرم‌های نام‌برده 11 میلیون نسخه بفروشد که در طول پنج ماه به دست آمده بود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که بازی‌های سال 2014 با یک معادله‌ی ساده سود آوری بیشتری را در مدت زمان کمتری برای یوبی‌سافت کسب کرده‌اند.

یوبی‌سافت هم‌چنین خبر از فروش 10 میلیون نسخه‌ای عنوان جهان باز خود «سگ‌های نگهبان» می‌دهد و در مورد بازی‌های دیگر سال اخیر نیز آمار 7 میلیون نسخه برای فارکرای 4 و 2 میلیون نسخه برای عنوان The Crew اعلام شده است. سگ‌های نگهبان هم‌چنین رکورد دار بزرگترین لانچ یک IP در اروپا است و با همین لقب در جایگاه دوم بازی‌های منتشر شده در آمریکا – پس از Destiny – به چشم می‌خورد.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.