Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«ایکس‌باکس وان» ماه گذشته در فروش رکورد زد

0

بنا به گزارش جدید بخش فروش کمپانی مایکروسافت، ایکس‌باکس وان فروش بسیار فوق‌العاده‌ای را در ماه ژانویه تجربه کرده است و همه از این فروش لذت برده‌اند!

گزارش مالی ماه ژانویه توسط مایکروسافت منتشر شد و طبق این گزارش “رکورد فروش کنسول ایکس‌باکس وان و بازی‌های به فروش رفته برای این کنسول، بیش‌تر از هر دستگاهی بوده است.”

اما نکته‌ای که مایکروسافت در این باره اشاره نکرده است، بسیار جالب‌تر از موضوعی است که به آن اشاره شده! ما باید منتظر گزارش فروش شرکت سونی بمانیم تا مطمئن شویم، اما این طور که به نظر می‌رسد کنسول ایکس‌باکس وان از صدر جدول فروش سخت افزار در آمریکا، پس از دو ماه مقام اول را در دست داشتن، سقوط کرده است.

گرچه مایکروسافت در این باره عکس‌العمل بسیار مثبتی نشان داده است و در گزارش‌های خود آورده که در این ماه تعداد کاربران و ساعت‌های بازی شده بر روی این دستگاه 22 درصد نسبت به ماه ژانویه سال قبل افزایش داشته است.

مدیر عامل بخش فروش مایکروسافت در این باره می‌گوید: “ما از هواداران وفادار خود کمال تشکر را داریم. به خاطر قیمت 349 دلاری ایکس باکس وان در آمریکا و همچنین لاین‌ آپ بسیار خوب این شرکت مانند فابل افسانه‌ها، هیلو 5: نگهبانان، خیزش تامب رایدر و فورتزا موتوراسپورت 6 به‌ علاوه‌ی بسیاری از عناوین بلاک باستر شرکت‌های ترد پارتی مانند بتلفیلد هاردلاین، ایوالو و ویچر 3 که در این سال منتشر می‌شوند، 2015 تبدیل به سال بسیار خوب برای ایکس باکس وان می‌شود.”

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.