Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازنده‌ی The Order 1886: “اهمیتی به شایعات حول محور مدت زمان بازی نمی‌دهیم”

0

Ready at Down سازنده‌ی عنوان The Order 1886 که چند روزی است روانه‌ی بازار شده اظهار می‌کند که آن‌ها اهمیتی در مورد ادعاهایی که برخی کاربران در مورد مدت زمان کوتاه بازی ارند نمی‌دهد.

این انحصاری جدیدی پلی‌استیشن 4 که اخیرا یکی از کاربران ادعا کرده که توانسته در کمتر از 6 ساعت بازی را به پایان برساند، با قیمت یک بازی کامل عرضه شده است.

در گفت‌و گویی با یوروگیمر مدیرعامل این استودیو “رو ویرسوریا” ادعای مذکور در مورد مدت زمان لازم برای به اتمام رساندن بازی را تکذیب کرد و گفت که تیم‌شان هیچ اهمیتی در مورد شخصی که توانسته بازی را در 5 ساعت و نیم به اتمام برساند ندارد.

“در مورد ادعای مدت زمان به پایان رساندن بازی صحبتی نداریم و نمی‌توانیم مردم را از نوشتن چنین چیزهایی بازداریم و مطمئنا در این مورد نمی‌خواهیم هیچ نظری را ارائه کنیم.”

وی در ادامه اشاره به این دارد که آن‌ها برای بازیکن‌ها بازی می‌سازند و واقعا نمی‌خواهند هیچ اهمیتی به این‌گونه مسائل حاشیه‌ای بدهند.

ویرسوریا نگرانی کسانی که این بازی “تک‌نفره” را آن هم با قیمت کامل خریداری کرده‌اند درک می‌کند اما عقیده دارد که هر بازی باید یک تجربه‌ی جدید را ارائه کند.

“در واقع اگر بخواهم رو راست باشم، نکته‌ای که ما همیشه مد نظر می‌گیریم اهمیت دادن بازیکن‌ها به سرگرم شدن آن‌هاست و این که دوست دارند این مدت زمان هر چه می‌تواند بیشتر باشد.”

“اما این صنعت همیشه چیزهای جدیدی برای رو کردن دارد. اگر به ده‌ سال گذشته‌ی آن نگاه کنید بازی‌های زیادی آن هم فقط به صورت تک‌نفره بوده‌اند که فقط یک خط داستانی داشته‌اند اما می‌توان آن‌ها را دوباره از ابتدا بازی کرد و تجارب جدیدی را کسب کرد. ارزش تکرار همان چیزی است که ما در بازی خودمان نیز به آن توجه داشته‌ایم.”

“مدت زمان گیم‌پلی معیار سنجش یک بازی نیست. کیفیت از اهمیت بالاتری برخوردار است. مثلا حتما لزومی ندارد که فیلمی که 3 ساعته است حتما فیلم خوبی باشد.”

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.