Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان Warcraft مشکلی با استفاده از CGI در فیلمش ندارد

0

دانکن جونز، کارگردان فیلم مورد انتظار گیمرها، Warcraft اعلام کرد مشکلی با این که در فیلمش از CGI  یا گرافیک کامپیوتری استفاده کند ندارد و حتما از این ترفند بصری استفاده خواهد کرد.

جونز در نشستی مجازی که اخیرا در تویتر انجام شده، از استفاده ی CGI  و این که چطور می توان به وسیله ی آن تجربه ی بهتری ارائه داد سخن گفت.

او گفت « من این جمله ی ” CGI مزخرفه” را زیاد شنیدم. اما اینطور نیست. این هم فقط یک مدل از ابزار است. هم می تواند به خوبی استفاده شود و هم می تواند گند بزند. »

این نمونه ای از جوابی است که جونز به یکی از مخاطبان داده است :

چرا فکر می کنید کارگردان نمی تواند از یک تکنیک برای گرفتن یک نتیجه ی خوب استفاده کند و (مثلا) یک بیگانه ی فضایی را بهتر از قبل ( با  استفاده از گرافیک کامپیوتری) نسازد؟

جونزپیش از این در مصاحبه ای گفته بود مقدار استفاده از گرافیک کامپیوتری در این فیلم چیزی بین فیلم های Avatar  و Planet Apes خواهد بود.

انتظار می رود فیلم Warcraft  در ماه مارس 2016 در سرتاسر جهان به اکران عمومی برسد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.