Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کپ‌کام در پیِ رفع مشکلات بخش CO-OP در رزیدنت‌اویل: ریولیشنز

0

ظاهراً طرفداران Resident Evil: Revelations 2 باید فعلاً کمی دندان روی جگر بگذارند چرا که کپ‌کام مشغول کار برای رفع مشکلات بخش CO-OP در نسخه‌ی پی‌سی این بازی است.
Resident Evil: Revelations 2 از بخش CO-OP به صورت آفلاین (محلی) پشتیبانی نمی‌کند و این مسئله حسابی صدای طرفداران را در آورده چرا که این بخش یکی از ویژگی‌های کلیدی بازی بوده که کپ‌کام پیش از انتشار بازی، آن را تبلیغ کرده بود.
اگرچه کپ‌کام گفته به فکر انتشار پچی است که با آن قابلیت CO-OP آنلاین در بخش Raid Mode فعال می‌شود اما هرگز به فکر قرار دادن CO-OP آفلاین در کمپین اصلی بازی نبوده “تا اطمینان پیدا کند که تمام گیمرها با سخت‌افزارهای پی‌سی‌های مختلف، تجربه‌ی پایداری از بازی داشته باشند.”
هرچند کپ‌کام با این صحبت‌ها نتوانست دل طرفداران را به دست بیاورد اما در پیامی رسماً از بازی‌کننده‌ها عذرخواهی کرده. این شرکت در پیامی در فروم استیم اعلام کرده:

از تمام طرفداران Resident Evil Revelations 2 که این بازی را خریداری کرده و انتظار CO-OP آفلاین را داشته‌اند، عذرخواهی می‌کنیم.

این ویژگی قرار نبود در این نسخه وجود داشته باشد و متاسفانه به اشتباه این اخطار از بخش توضیحات محصول در صفحه‌ی استیم بازی حذف شد و ما به محض این‌که از این مشکل اطلاع پیدا کردیم مجدداً آن را برگرداندیم.

این، یک اشکال غیرعمدی بود و باز هم به خاطر سوء تفاهمی که ممکن است پیش آمده باش،د عذرخواهی می‌کنیم.

در حال حاظر مشغول بررسی این مسئله و راه‌حل‌های احتمالی آن هستیم و امیدواریم به زودی بتوانیم اطلاعات بیشتری در مورد آن به شما بدهیم، پس فعلاً منتظر بمانید. ممنون به خاطر درک و شکیبایی شما.

هنوز معلوم نیست کپ‌کام می‌خواهد نسخه‌های خریداری‌شده را پس بگیرد یا این‌که پچی با قابلیت CO-OP آفلاین ارائه دهد اما گمان می‌کنم راه چاره‌ی نهاییِ جبران این مشکل، انتشار یک DLC رایگان یا چیزی شبیه به این باشد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.