Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سیر تکاملی فیلم های بتمن در یک ویدئو

0

این مطلب صرفا جهت بتفن‌های عزیز نگارش شده است. تا به حال شده به این فکر افتاده باشید بازیگرانی که در نقش بتمن ظاهر شده‌اند چگونه عمل‌کردی داشته‌اند؟ تا به حال شده بخواهید سریال‌های قدیمی بتمن که در دسترس نیست را حتی برای چند ثانیه نظاره‌گر باشید؟

در این مطلب میکس ده دقیقه‌ای از تمام فیلم‌ها و سریال‌های مهم و اصلی بتمن قسمت‌هایی قرار گرفته شده است که با دیدن برخی از آن‌ها ممکن است موهای تنتان سیخ شود. این ویدئو با اولین سریال تلویزیونی بتمن آغاز شده و با سه گانه‌ی کریستوفر نولان به پایان می‌رسد.

در این ویدئو چهره‌های مشهوری از قبیل “آدام وست”، “جرج کلونی”، “مایکل کیتون” و “کریستین بیل” دیده می‌شوند و همچنین فیلم کارگردانان بزرگی همچون “کریستوفر نولان” و “تیم برتون” در شهر گاتهام جولان خواهند داد! بی هیچ حرف دیگری این شما و این هم میکس ده دقیقه‌ای از تمامی فیلم‌ها و سریال‌های اصلی بتمن:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.