Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

لئونارد نیموی، اسپاک افسانه ای در گذشت

1

واقعا در حالی این خبر را می نویسم که اخمی به شدت پررنگ بر روی صورتم نقش بسته است. انتظارش را نداشتم روزی این خبر ناراحت کننده را نگارش کنم. کسی که سال های سال در نقش فوق العاده اش می گفت :”زندگی طولانی و موفقی داشته باشی”، پس از گذشت سال ها از زندگی حرفه ای خود در زمینه ی بازیگری، کارگردانی، شاعری، نوشتن شعر، نویسندگی، عکاسی و خوانندگی امروز در تاریخ 27 فبریه سال 2015 پس از 83 سال زندگی پر تلاشش بر اثر بیماری سخت و طاقت فرسا شمع زندگی اش را فوت کرد و چشم بر روی دنیا بست و در گذشت.

600px-Leonard_Nimoy,_2011,_ST_Con-2

لئونارد نیموی در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده، اما مهم ترین پروژه ای که در آن شرکت کرده است مجموعه ی “پیشتازان فضایی” ( Star Trek ) بود. او در نقش اسپاک، مرد دورگه ی ولکان-زمینی که برعکس تمامی هم سرزمینی هایش، دارای احساس و عواطف خاصی به زمینی ها بود. او در تمام طول راه و ماجراهای این مجموعه در کنار دوستش کاپیتان کرک ایستاد و در مواقع سخت به او مشاوره داد و او را همراهی کرد. او در اکثر فیلم های این مجموعه ایفای نقش کرد و همچنین در سریال اصلی این مجموعه بار دیگر نقش اسپاک را ایفا کرد. او همچنان در سریال “حاشیه” ( Fringe ) نقش دکتر ویلیام بل را اجرا کرد که این بازیگر همچنان در اوج هنر خود قرار داشت. و دست آخر لئونارد نیموی برای آخرین بار در فیلم “سفرهای ستاره ای: به سوی تاریکی” با نقش اسپاک از دنیای سینما خداحافظی کرد.

لئونارد نیموی افسانه ای در سن 83 سالگی در حالی در گذشت که کوله باری از غم را بر دوش طرفداران و زنش و دو فرزندش گذاشت؛ اما در تمام طول زندگیش چه در واقعیت و چه در فیلم هایش برای همه یک آرزو داشت : “زندگی بلند و موفقی داشته باشید” . پس تشکر می کنیم لنی به خاطر تواضعت. تشکر می کنیم به خاطر سال هایی پر از هیجان و جذابیت که با شخصیت اسپاک ما را همراهی کردی.

Leonard_Nimoy_William_Shatner_Star_Trek_1968

RIP Leonard Nimoy

1 نظر
  1. GTS-BEHROOZ می‌گوید

    همه مون رفتنی هستیم : /

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.