Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به زودی یک آپدیت گرافیکی برای Wasteland 2 منتشر خواهد شد

0

به زودی قرار است یک پچ گرافیکی برای بازی نقش‌آفرینی پساآخرالزمانی Wasteland 2 ساخته‌ی استودیوی InXile منتشر شود. این بازی که یک پروژه‌ی کیک‌استارتر بود، درخواست 900.000 دلاری برای ساخت آن شده بود اما طرفداران بیش از 3 میلیون دلار صرف پشتیبانی از آن کردند.
این بازی در سال 2014 در استیم منتشر شد و InXile تاکنون 6 پچ بزرگ برای آن منتشر کرده است.
Chris Keenan از اعضای InXile در صفحه‌ی کیک‌استارتر بازی نوشت:

با توجه به Crowdfunded  بودن بازی و آزادی‌ای که به خاطر این مسئله داریم، می‌توانیم پشتیبانی بسیار خوبی بعد از انتشار بازی از آن داشته باشیم.

اگرچه این یک تمرین عادی برای یک بازی چندنفره است اما معتقدیم که این بهبودها برای بخش تک‌نفره‌ی Wasteland 2، ارزش صرف وقت و هزینه را دارد.

حال، inXile مشغول آماده‌سازی یک آپدیت بزرگ دیگر است که شامل بالانس و همین‌طور بهبودهای بیشتر گرافیکی است.
سازنده‌ها دارند کدهای پایه‌ی بازی را از انجین Unity 4.5 به Unity 5 انتقال می‌دهند. مادسازها هم احتمالاً از این خبر بسیار خوشحال خواهند شد. Unity 5 شامل بسیاری از ابزارهای Unity 4.x Pro است که InXile از آن‌ها در ساخت بازی استفاده کرد. این ابزارها بدون هیچ هزینه‌ای بابت لایسنس Pro Unity در اختیار مادسازها خواهد بود. بنابراین InXile  در آینده می‌تواند ابزارهای بهتری در اختیار مادسازها قرار دهد.
اما فعلاً چیزی که اکثر گیمرها را خوشحال می‌کند آپدیت گرافیکی بازی است. Wasteland 2 اگرچه بسیاری از ویژگی‌های خوبی مثل Old-school بودن، Turn-based بودن و Party-based بودن که مورد خواست بازی‌کننده‌ها بود را پیاده‌سازی کرد اما به سختی می‌شد این بازی را جزو بازی‌های چشم‌نواز به حساب آورد.
Keenan ادامه می‌دهد:

Unity 5، سایه‌زنی مبتنی بر فیزیک را ارائه می‌دهد، که از همین الان هم که یک‌سری تصاویر را از آن به بازی‌کننده‌ها نشان داده‌ایم فوق‌العاده به نظر می‌رسد.
جدای از بهبودهای بصری، یک‌سری چیزهای دیگر هم در چنته داریم. سیستم کاراکتری در حال بهبود پیدا کردن است و شامل یک‌سری عناصری می‌شود که گیم‌پلی را اصلاح می‌کند.

منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشید. استودیوی inXile  فعلاً مشغول کار بر روی عنوان Torment: Tides of Numenera است و البته Brian Fargo رئیس استودیو، چند ماه پیش اعلام کرد برنامه‌هایی برای ساخت The Bard’s Tale 4 نیز دارد.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.