Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جان آتمن وظیفه ی ساخت موسیقی برای “اکس من: آخرالزمان” را خواهد داشت

0

خبر رسیده است که جان آتمن وظیفه ی ساخت موسیقی برای فیلم بعدی جهش یافتگان دوست داشتنی “مردان اکس: آخرالزمان” را عهده دار است. این فیلم به کارگردانی برایان سینگر در سال 2016 منتشر خواهد شد و مجددا دوران گذشته را ورق خواهد زد.

البته جای تعجبی نبود که آتمن موسیقی “مردان اکس” را بسازد؛ زیرا پیش از این جان آتمن در پروژه های زیادی با برایان سینگر همراه بوده است. فیلم هایی همچون “مضنون همیشگی” ، “اکس من 2″، “اکس من: روز های سپری شده ی آینده” . همچنین درپروژه های خوب دیگری همچون “بازگشت سوپرمن”، “جک هیولاکُش” و “اکس من: اتحاد” موسیقی های جذابی ساخته است.

John Ottman

“اکس من: آخر الزمان” در تاریخ 19 می سال 2016 اکران خواهد شد و جیمز مک اوی (در نقش پروفسور چارلز اکزویور)، مایکل فسبندر (مگنیتو)، جنیفر لاورنس (میستیک)، نیکولاوس هاولت (هیولا)، “اوین پیترز” ( کوئیک سیلور) و رز بایرن (در نقش مویرا مک تگرت) شخصیت های آشنا و قدیمی این سری هستند. همچنین از بازیگران جدید این سری می توان به اسکار آیزاک در نقش “آخرالزمان”، سوفیا ترنر در نقش “جین گری”، تای شریدن در نقش “سایکولوپس”، الکساندار شیپ در نقش “طوفان” و کودی اسمیت مکفی در نقش “شبگرد” اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.