Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌های بعدی Assassin’s Creed بیش از پیش در زمان حال اتفاق می‌افتند

0

یوبی‌سافت به طور ضمنی به این مسئله اشاره کرد که داستان Assassin’s Creed های بعدی نسبت به نسخه‌ی Unity بیشتر در زمان حال اتفاق می‌افتند.
بسیاری از طرف‌داران به خاطر کوتاهی حوادثی که در زمانِ حال اتفاق می‌افتاد و تنها در چند کات‌سین سریع روایت می‌شد، نااُمید شده بودند.
نسخه‌های قبلی شامل بخش‌های قابل بازی، معماها و حتی مناطق بزرگی برای گشت و گذار و اکتشاف بودند که خوشبختانه به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت می‌خواهد در نسخه‌های آینده به آن‌ها برگردد.
در طول کنفرانس آنلاین یوبی‌سافت در سایت Twitch، آقای Darby McDevitt؛ نویسنده‌ی ارشد بازی به این نکته اشاره کرد که بخش مورد علاقه‌اش در زمان حال یعنی شهر Monteriggioni در Brotherhood چیزی است که شبیه به آن احتمالاً در نسخه‎های بعدی Assassin’s Creed هم وجود خواهد داشت.

این مسئله به این خاطر پیش آمد که توانستیم از Monteriggioni که در AC2 بود، مجدداً استفاده کنیم. به همین ترتیب در آینده هم برنامه همین است که بتوانیم به صورت هوشمندانه‌ای از حوادث استفاده کنیم تا بتوانیم فرصت بیشتری را به زمانِ حال اختصاص دهیم.

McDevitt که نویسنده‌ی ارشد Revelations، AC4: Black Flag و فیلم کوتاه Embers و همین‌طور اسپین‌آف‌های Bloodlines و AC2: Discovery گفت که نسخه‌های اولیه‌ی AC مدت‌زمان بیشتری را به حال اختصاص می‌دادند.

همیشه این برنامه را داریم که زمان بیشتری را به حال اختصاص دهیم اما باید هوشمندانه این کار را انجام دهیم. همین برنامه را برای Unity هم داشتیم که البته فقط در حد یک برنامه ماند و انجام نشد.
نکته‌ای که در مورد Unity وجود داشت این بود که این بازی یک عنوان کاملاً جدید در نسلی جدید بود. به همین خاطر اضافه کردن زمانِ حال به بازی کار دشواری بود. برای ساخت یک شهر یا حتی بخشی از یک شهر نیاز به 6 ماه کار مداوم توسط تعداد بسیار زیادی از طراحان و مدل‌سازها بود. بعد از آن هم نیاز به سیستم گیم‌پلی‌ای بود که به شما این حس را ندهد که صرفاً مشغول شمشیربازی هستید.

McDevitt گفت که او و سایر نویسندگان مشغول کار بر روی آینده‌ی فرنچایز AC به خصوص آینده‌ی نژاد اسرارآمیز تمدن اولیه بوده‌اند.

من واقعاً آن تمدن را دوست دارم. من و سایر نویسندگان، تمامِ دو سال گذشته را صرف کار برای طراحی یک پیشینه‌ی بزرگ و عالی برای تمدن اولیه کردیم.
ما تاریخچه‌ای با نزدیک به 500-600 یا حتی 700 سال قدمت ساخته‌ایم که امید داریم طی 10-20 سال آینده آن‌ها را به بازی‌کننده‌ها نشان دهیم.
آن‌طور که من می‌بینم همیشه دو راه برای ادامه دادن آن تمدن وجود داشت. همیشه می‌شد تمدن اولیه را اسرارآمیز جلوه داد که هیچ‌گاه نتوان وارد عمقِ وجودِ آن‌ها شد اما در یک نقطه‌ی خاصی از بازی به جایی می‌رسیدید که می‌دانستید آن‌ها واقعی هستند پس چرا نمی‌بایست به مسیر دیگری رفت و آن‌ها را مثل یک تاریخچه‌‌ی واقعی در نظر گرفت؟
به همین خاطر من و همکارانم همیشه در پیِ این بوده‌ایم که تاریخچه‌ی تمدن اولیه را به گونه‌ای بسازیم که داستان تمام نسخه‌های آینده به شکلی از این خط زمانی شروع شوند، آن هم با قرار دادن لحظات ریز و درشتی که شاید فکرش را هم نکرده‌اید. پس، از این به بعد هر نویسنده‌ای که بخواهد داستان بازی‌های بعدی را بنویسد می‌تواند بگوید “دوباره می‌خواهم به Juno یا Minerva ارجاع بدهم” و ببیند او در فلان روزِ به‌خصوص کجا بوده و جنگ انسان‌ها با تمدن اولیه در چه وضعیتی قرار داشته.

اگرچه هنوز یوبی‌سافت هنوز به طور رسمی تایید نکرده اما حوادث نسخه‌ی بعدی AC با اسم رمز Victory احتمالاً در زمان انقلاب صنعتی در لندن اتفاق خواهد افتاد.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.