Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هم کاری استدیوی سازنده ی Hunger Games و Mad Men با Telltale

0

استدیو Lionsgate که هم در زمینه ی سینما و هم تلویزیون پرکار و صاحب آی پی های بزرگی است از امضای قرارداد همکاری با استدیو Telltale  خبر داد.

این استدیو اعلام کرد قرارداد همکاری  آنها با Telltale  «به هردو طرف اجازه می دهد فرصت هایی برای همکاری در زمینه ی آی پی های ارجینال دو استدیو در بازیهای ویدئویی و تلویزیون به وجود آید. »

جمله ی نقل شده دقیقا می خواهد به ما بگوید که به زودی ممکن است شاهد بازیهای ماجرایی اپیزودیکی بر اساس دارایی های داغ این روزهای Lionsgate ببینیم. یا دقیق تر این که تل تیل ممکن است بر اساس Mad Men  و Hunger Games بازی اپیزودی بسازد. منابعی هم از نقش آفرینی کلسی گرمر در اسپین آفی از مجموعه ی تلویزیونی Boss خبر داده اند که البته باید تا تایید شدن آن کمی صبر کرد. این منابع هم چنین سری فیلم های ترسناک Saw ، سریال تلویزیونی Orange Is the new Black  و My New BFF را هم در این قرارداد شریک دانسته اند.

مشاهده می کنید که زمانه ی جالبی است برای Telltale. پیتر لوین رییس بخش سرمایه گذاری تعاملی و بازیهای استدیو Lionsgate  نیز در نشست خبری خود از حق مسلم شرکت در بسط دادن برند های سرگرمی خود در دنیای بازیهای ویدئویی سخن گفت و این عمل را عملی طبیعی خطاب کرد که باعث تنوع در محتوای شغلی آنها خواهد شد.

می بینیم که این آقایان دنبال تنوع در محتوای شغلی خودشان هستند و ما هم گیج و مبهوت قراداد Lionsgate/Telltale. باید دید این راه به کجا می رود.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.