Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دزدی از «EVE Online» به ارزش ۱۳ هزار دلار!

0

EVE Online کانون شرارت و بی‌ذاتی و بی‌رحمی است. اما یک سازمان شرور دزد توانسته حملاتی را حتا به این محیط خشن بکند.

EVE Online یک بازی SandBox به معنای واقعی است. قوانین بازی خیلی دست بازیکن را باز می‌گذارد و این امکان را به بازیکن می‌دهد که یک دزد و یا حتی یک دزد دریایی یا یک قاتل-جاسوس باشد. به علاوه این‌که نظام سرمایه‌داری (کاپیتالیسم) و یا یک قالب آرام سرمایه داری برقرار باشد، برای درک بهتر از نظام‌های سرمایه‌داری در بازی واقعا باید این بازی را یک بار هم که شده امتحان کنید.

این شرایط باعث می‌شود که داستان‌های هیجان انگیزی بوجود آید. مثل سرقت آخر بوسیله‌ی NonErata در شرکت Vanguard Frontiers (VAF) که 600 میلیون ISK (واحد پول در این بازی) از دارایی‌های این شرکت را دزدید.

NonErata از پنج عضو اضافه علاوه بر گروه اصلی خود برای جلوگیری از دزدی استفاده کرد اما سلاح‌های اصلی آن برنامه ریزی شده بودند به صبر و تشویق.آن‌ها به مدت بیش از 6 ماه از طریق شرکت کار می‌کردند. NonErata به یک کارگردان تبدیل شده بود حتی تا جایی پیش رفت که برای تشکیل یک گروه برای کانال صوتی هزینه کردند.

سرانجام آنها در موقعیتی قرار گرفتند که به دارایی‌های شرکت دست پیدا کردند تا شرکت را غارت کنند. این بزرگترین سرقت دارایی در تاریخ EvE نبود اما واقعا مقدار زیادی بود. EvE News 24 حساب‌های فریبنده و شگفت‌انگیز هر دو را بررسی کرد و با لیدرهای NonErata و VAF صحبت کرد و در مورد نحوه و روش سرقت به آن‌ها اطلاعات کاملی داد.

eve-oline-2

در حال حاضر NonErata به عنوان یک راهنما با بازیکنانی که مایل هستند با سرویس‌های رقیبان خود مقابله کنند در تماس است-البته با استفاده از alt‌های جدید.

 بعضی از بازکینان در مورد اینکه CCP باید شرکت‌هایی با دفاع قویتر و بهتر را در مقابل این دسته از دزدها قرار بدهد بحث و گفت و گو می‌کنند. این واقعا سخت است که از بازیکنان و Clan‌هایی که مورد حمله‌ی یک بازیکن شرور قرار می‌گیرند و همه‌ی داشته‌های خود را که با تلاش زیاد به دست آورده‌اند از دست می‌دهند و از آن‌ها هیچ طرفداری و دفاعی نمی‌شود و تازه بعد از آن بازیکن شرور با یک حساب کاربری دیگر برمی‌گردد تا دوباره حمله کند. از طرفی دیگر این مثل نوعی از زندگی واقعی است، این طور نیست؟

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.