Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Shadow of Mordor به راحتی «بهترین بازی سال» GDC 2015 شد

1

Shadow of Morder در حال حاضر فراتر از انتظار عمل کرده و در جوایز غوطه ور شده است. این بازی شب گذشته در جشنواره‌ی Game Developers Choice Awards توانست عنوان بهترین بازی سال را به دست آورد.

همان‌طور که می‌دانید این اولین باری نیست که این بازی جایزه می‌گیرد. ماه گذشته شرکت Monolith توانست 8 جایزه در جشنواره‌ی AIAS awards کسب کند. تنها جایزه‌ای که در آن نامزد شد ولی در آخر جایزه را کسب نکرد جایزه‌ی بهترین بازی سال بود که به بازی Dragon Age تعلق گرفت.

حالا چشم‌ها همه به جشنواره‌ی معتبر BAFTA Game Awards در 12 مارس دوخته شده است که Middle-earth Shadow of Mordor باز هم بهترین بازی شناخته شود.استودیوی سازنده‌ی این بازی در سال 2005 توانسته بود با بازی F.E.A.R. یک بار این جایزه‌ی هنری را از آن خود کند.

اما برگردیم به GDC Awards جایی که مهره‌های بزرگ به سختی توانستند خودی نشان بدهند. Hearthstone  که در مراسم مختلف چندین جایزه برده است جایزه‌ی بهترین طراحی را از آن خود کرد و Alien: Isolation جایزه‌ی بهترین صدا را گرفت.

gdc-awards

ستاره‌های کوچک‌تر بازی‌های موبایل بودند. Monument Valley سه جایزه‌ی بهترین نوآوری، بهترین طراحی هنری و بهترین بازی موبایل را از آن خود کرد.

بازی Elite جایزه‌ی سالانه‌ی «بهترین بازی از نگاه تماشاگران»و سازنده‌ی آن «دیوید باربن» جایزه‌ی «پیش‌آهنگی» را دریافت کرد.

Brenda Romero سازنده‌ی بازی Wizardry، فرد تاثیرگذار به پاس خدمت 30 ساله‌اش در ساخت بازی جایزه‌ی افتخاری “Ambassador Award” را دریافت کرد. جایزه ی Lifetime Achievement Award به «ساکاگوچی» معروف، خالق «فاینال فانتزی» اهدا شد.

Eurogamer

1 نظر
  1. matin kp می‌گوید

    داستان جذابی داره

    باید تستش کرد

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.