Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

House Of Cards این بازی مستقل را در صدر جدول فروش App Store قرار داد

0

کوین اسپیسی، رییس جمهور خیالی امریکا در سریال House Of Cards را با بازی کردن عناوین بلاک باستری چون Call of Duty می شناسیم. اما در فصل سوم این سریال که به تازگی منتشر شده است، می بینیم که او دارد دوتا از سطح بالاترین بازی های مستقل را بازی می کند؛ یکی Monument Valley، بازی پازل Ustwo  و دیگری بازی ماجرایی داستان محور The Stanley Parable.

جالب اینجاست که Monument Valley نقش مهمی هم در داستان فصل سوم دارد. خوشبختانه برای Ustwo، استدیوی انگلیسی پشت این بازی، فروش بازی سر به فلک کشیده است.

فرانک آندروود، برای دو دقیقه دارد Monument Valley را در یک کلوز آپ بازی می کند و پس از آن نیز به اسم آن را برای زیر دستانش نام می برد. بعد معلوم می شود که آندروود از طریق یک نقد که توسط توماس یتس نوشته شده از این بازی خبر دارد شده و این نویسنده توسط رییس جمهور استخدام شده تا پروپاگاندایی درباره ی نقش های شغلی رادیکال وی بنویسد. البته کاملا روشن است که این نویسنده و آن نقد کاملا داستانی و خیالی هستند.

رییس Ustwo نیز پس از ابراز خوشحالی و غافلگیری تیم خود از نمایش بازی شان در این سریال از گفت و گوی فرانک در مورد تصویر شدن ضعیف بازیهای ویدئویی در سینما و تلویزیون گفت؛ و در ادامه افزود که House Of Cards یک استثنا محسوب می شود. او همچنین گفته ” این واقعیت که اینقدر جالب از بازی نام برده شده و نقد آن بلند خوانده می شود دود از سر ما بلند کرد!”

برای یک بازی که 3.99 لار خرج برداشته و چیزی حدود 90 دقیقه گیم پلی دارد، Monument Valley  فروش بسیار خوبی داشته. طبق آنچه رییس Ustwo  در کنفرانسی در بارسلونا اعلام کرد، این بازی تا ژوئن 2014 بیش از 660.000 دفعه دانلود شده و سودی برابر 1.099.000 یورو را به استدیو بازگردانده است.

مک فارلند، ریسس استدیو نیز تاکید کرد که هیچ هزینه ای برای بودن بازی در سریال پرداخت نشده است.

ظاهرا حالا و پس از به نمایش در آمدن این بازی درر سریالی به عظمت House Of Cards  فروش بازی بسیار بیشتر از قبل شده است.

گفته می شود پس از نمایش آن قسمت از سریال که Monument Valley در آن بازی می شود، آمار دانلود بازی در App Store به شدت بالا می رود و در صدر چارت فروش هفتگی قرار می گیرد. جالب اینجاست که طبق آمار، این افزایش فروش بسیار بیشتر از وقتی است که یک محصول یک آگهی قبل از فینال مسابقات فوتبال امریکایی داشته باشد!

با همه ی این موفقیت ها، مک فارلند گفته که هیچ برنامه ای برای تولید محتوای بیشتر و یا دنباله ی مستقیمی بر بازی اصلی ندارد و ممکن است هیچ وقت دوباره با پرنسس ایدا دیداری دوباره نداشته باشیم.

قابل ذکر است که سریال house Of Cards که پخش فصل سوم اش از هفته ی پیش آغاز شد، برای فصل چهارم ( و احتمالا آخرین فصل) تمدید شده است.

 

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.