Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جانی کیج به لیست شخصیت‌های «مورتال کامبت ایکس» اضافه شد

0

شحصیت کلاسیک و صاحب نام سری مورتال کامبت، جانی کیج در نسخه‌ی جدید این سری تحت عنوان Mortal Kombat X به میدان مبارزه باز خواهد گشت. این خبر با تائیدیه‌ای بر همین اساس توسط ارشد استودیوی سازنده NetherRealm آقای Adam Urbano در سایت شوریکن به انتشار رسید.

در مصاحبه‌ای که بین وب‌سایت مذکور و آقای Urbano صورت گرفت وی حضور جانی کیج را در لیست شخصیت‌های بازی تایید کرد و هم‌چنین اشاره داشت که او در بخش داستانی نیز حضور خواهد داشت. ویدئوی این مصاحبه که پس از مدتی از وب‌سایت اصلی حذف شد و این در حالی که بود که هم‌چنان آرشیوی از این مصاحبه که توسط کاربران در شبکه‌ی یو‌تیوب آپلود شده بود نیز به دلیل نقض قوانین کپی‌رایت توسط ناشر بازی یعنی کمپانی برادران وارنر حذف شد.

هم‌چنین شخصیت نابینای دیگر سری کِنشی هم به‌عنوان دیگر مبارز بازی تایید شد. حضور کنشی پیش‌تر هم به اقتضای انتشار چندین اسکرین‌شت توسط برادران وارنر شایعه شده بود که حالا رسما تایید شد.

جالب است بدانید در این نسخه “کسی کیج” دختر جانی کیج و سونیا بلید دیگر شخصیت بازی نیز برای نخستین بار حضور دارد که از فنون هر دوی این مبارزها به صورت ترکیبی استفاده می‌کند.

مورتال کامبت ایکس در فاصله‌ی کمتر از یک ماه برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه خواهد شد.

Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.