Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

طراح «هولولنز» مایکروسافت در تصادف رانندگی کشته شد

0

یکی از جدیدترین فناوری‌های مایکروسافت که در کنار ویندوز 10 از آن رونمایی شد عینکی هولوگرافیک به نام Hololens است که فناوری واقعیت مجازی را وارد مرحله جدیدی کرده است و مایکروسافت با ساخت این عینک می‌خواهد به بخشی از رویاها و فناوری‌هایی که در فیلم‌های علمی تخیلی دیده‌ایم رنگ واقعیت ببخشد.

اما به‌تازگی اتفاقی ناراحت‌کننده برای گروه سازنده این عینک رخ داد. چند روز پیش طراح این عینک Mike Ey در سن 30 سالگی بر اثر تصادف رانندگی درگذشت.

به گزارش سایت خبری سیاتل با نام KIRO 7، او در حال رانندگی بوده که یک ماشین با سرعت 100 مایل بر ساعت به ماشین او برخورد کرده و سپس از محل حادثه گریخته است. عامل حادثه که Robert Malsch نام دارد، پس از فرار از محل حادثه توسط پلیس دستگیر شد.

یکی از نمایندگان مایکروسافت درباره مرگ مایک گفت:

“ما به خاطر مرگ یک دوست، همکار و مهندس شگفت‌انگیز شوکه و عمیقا غمگین هستیم. ما با دوستان و آشنایان مایک ابراز همدردی می‌کنیم.”

Mike Ey در ایالت نیوجرسی بزرگ شده بود و فارغ‌التحصیل موسسه تکنولوژی روچستر بود.

mike-ey

روحش شاد

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.