Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

والو احتمال تجربه Half-Life 3 با عینک‌های واقعیت مجازی را رد نکرد

0

طبق گفته‌های والو، HL ممکن است از واقعیت مجازی استفاده کند؛ در حالی که امکان اینکه چنین چیزی محقق نشود نیز وجود دارد.

تجربه نسخه بعدی نیمه جان با تکنولوژی واقعیت مجازی، بسیار جالب به نظر می‌رسد با این حال والو گفته که هنوز در این باره تصمیم قطعی گرفته نشده است.

آقای جیپ بارنت، برنامه نویس والو، به Kotaku در این باره گفته است: “ما هرگز نگفته ایم نه، با این وجود هنوز نمی‌دانیم چه چیزی برای این بازی بهتر است.”

وی ادامه می‌دهد: “مهم‌ترین و باارزش‌ترین منبع ما، زمان است و ما اینقدر زمان در اختیار نداریم که هر کاری را انجام دهیم.آیا می‌خواهیم همه فرنچایزهایمان را با واقعیت مجازی مسلح کنیم؟ قطعا. اما ما به اندازه کافی زمان و نیروی انسانی در اختیار نداریم. بنابراین همچنان درحال بررسی این موضوع هستیم که چه چیزی بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت.”

والو در نمایشی که برای هدست واقعیت مجازی خود تدارک دیده بود، قسمت‌هایی از بازی نیمه جان را استفاده کرد اما این به معنی وجود نسخه بعدی نخواهد بود همانطور که نمایش Aperture Science نیز نمی‌تواند نشانی از وجود پورتال 3 باشد.

بارنت می‌گوید: “آیا Half-Life برای این کار مناسب است؟ آیا L4D یا پورتال برای واقعیت مجازی مناسب اند؟ یا شاید یک IP جدید؟ هنوز نمی‌دانیم. ما هم اکنون در حال بررسی این موضوع هستیم و وقتی توانستیم به تصمیم قابل قبولی برسیم، این ایده را عملی خواهیم کرد.

والو این هفته از هدست واقعیت مجازی خود به نام Vive رونمایی کرد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.