Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویدئو: اولین نمایش بازی جدید «کلیف بی» خالق «Gears of War»

0

«کلیف بلیزینسکی» را حتما با بازی «چرخ‌های جنگ» (Gears of War) می‌شناسید. بازی انحصاری مایکروسافت که بدون شک نقش به سزایی در موفقیت کنسول ایکس‌باکس 360 ایفا کرد. کلیف بی از اعضای اصلی استودیوی «اپیک گیمز» بود و چندی پیش این استودیو را ترک کرد. وی اکنون در استودیوی تازه تاسیس خود “Boss Key Productions” ریاست می‌کند! البته، یک بازی هم در دست ساخت دارد.

بازی جدید کلیف بی در حال حاضر با اسم رمز “Project Bluestreak” شناخته می‌شود و روز گذشته اولین نمایش آن در پنل PAX East 2015 این استودیو انجام گرفت. این بازی داستانی علمی-تخیلی دارد و علاوه بر سلاح‌های آینده نگرانه رگه‌هایی از جنگ‌های سامورایی در آن به چشم می‌خورد. ترکیبی که شاید پیاده سازی صحیح آن فقط از کلیف بی بر می‌آید.

همچنین، بازی با موتور پایه‌ی «آنریل 4» ساخته می‌شود که تاثیر فراوانی بر کیفیت گرافیکی بازی، مخصوصا نورپردازی و افکت آب داشته است. ویدئو را تماشا کنید.

pcgamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.