Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

D4 ممکن است برای پی‌سی هم عرضه شود

0

خیلی هیجان‌زده نشوید اما بازی انحصاری ایکس‌باکس؛ D4: Dark Dreams Don’t Die ممکن است برای پی‌سی هم عرضه شود. این مئسله مهم است چرا که این بازی ساخته‌ی Hidetaka Suehiro (یا همان Swery سازنده‌ی عنوان Deadly Premonition) است که اگر از من بپرسید یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران‌هاست. (البته بسیاری بر سر این بحث می‌کنند که این بازی یکی از بدترین بازی‌های تاریخ است!)
این خبر بر اساس یک توییت مجدد از Swery منتشر شده که از ساخت نسخه‌ی پی‌سی این بازی ماجراییِ اپیزودیک خبر می‌دهد. توییت اصلی از طرف مدیر استودیوی Necrosoft Games منتشر شده بود که در آن نوشته بود:

تضمینی نیست که بازی بر روی پی‌سی منتشر شود اما خیلی خوب بر روی آن جواب می‌دهد!

این توییت همراه با تصویر زیر بود که در آن علامت کلیک چپ موس و یک دکمه از کیبورد را می‌بینید:

QAvQaqt3KKpD.878x0.Z-Z96KYq

در مورد شما نمی‌دانم اما به نظر من اصلاً منطقی نیست که استودیویی وقت خود را صرف پورت کردن یک بازی بر روی پلتفرمی بکند که قرار نبوده بازی بر روی آن عرضه شود. نکته‌ی دیگر این‌که این خبر رسمی نیست بلکه یک شایعه است که باید با احتیاط در مورد آن صحبت کرد.
D4 در سپتامبر سال گذشته بر روی ایکس‌باکس‌وان به طور انحصاری منتشر شد و از آن زمان تاکنون هیچ خبری در مورد دنباله‌ی آن و یا زمان انتشار احتمالی آن در خبرگزاری‌ها قرار نگرفته است.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.